جلیلی‌: ایجاد تردید بین مردم از تزویرهای دشمن است

اقتصاد ایران: زنجان-سعیدجلیلی گفت: یکی از تزویرهای دشمن برای دست‌یابی به اهداف خود، ایجاد تردید در بین مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی صبح پنج‌شنبه در آخرین ساعات مهلت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیان خود در مسجد جامع زنجان ضمن ابراز خرسندی از حضور در پایتخت شور و شعور حسینی گفت: حرکتی که مردم زنجان از گذشته تا به امروز داشته‌اند، ریشه در یک شعور عمیق دینی و محبت حسینی است و این یک افتخار برای ملت است که احساسات و عواطف‌اش، احساسات عمیق دینی و مبتنی بر شعور باشد و امروز در چنین جمعی این موضوع کاملاً هویدا است.

وی با یادآوری اینکه در ساعات پایانی تبلیغات انتخاباتی قرار داریم، افزود: تبلیغات در همه دنیا به مثابه شور و احساساتی است که صرفاً برای جذب و جلب آرا انجام می‌شود و تفاوت آن در اندیشه دینی و در نگاه مکتب حسینی این است که ما در ایران اسلامی این گونه نیست که یک شخص را فقط بر اساس برخی احساسات و عواطف تبلیغ کرده و برای وی رأی جمع کنیم، بلکه این تبلیغات مبتنی بر یک اندیشه و یک نگاه دینی در راستای دست‌یابی به یک هدف بزرگ است.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هدف از این تبلیغات همان چیزی است که حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان مقتدای زنجانی‌ها دنبال کرد، ادامه داد: مردم زنجان به معنای واقعی کلمه، مسیر حرکت عمیق دینی را در روز یوم‌العباس که از بدر شروع شد، دنبال کرده و اعلام می‌کنند که قدرت و توانمندی خود را در راستای نصرت دین خدا به کار برید.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز برای فردی تبلیغ می‌کنید، به هیچ وجه بحث فردی نیست، بلکه رأی به دنباله یک حرکت بزرگ حسینی است، اظهار کرد: اگر این وقت صبح پای به میدان می‌گذاریم و شاهد حضور همگان هستیم، این یک بحث شخصی نبوده، بلکه تصور همه ما این است که اگر کاری انجام می‌دهیم برای یاری دین خدا است.

جلیلی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این نظام و مردم کوتاهی نکردند، تصریح کرد: انجام ۱۷ هزار مورد ترور، تحمیل جنگ هشت ساله، اعمال تحریم‌های ظالمانه بخشی از این اقدامات علیه ملت ایران بود اما در رسیدن به هیچکدام از اهداف خود موفق نشدند، این در حالی است که همین اقدامات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای برخی از کشورها انجام داده و جواب گرفتند.

وی با بیان اینکه دشمن در طول چهل و پنج سال گذشته دست به هر کاری زد، بر قدرت این ملت افزوده شد، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی این ایستادگی و بالندگی، همین شور و شعور حسینی است که امروز زنجانی‌ها در تحقق آن زبان‌زد دنیا هستند. تجریه تاریخی نیز نشان می‌دهد که دشمن هرگاه تلاش کرده است به واسطه زور و قدرت، ملتی را به عقب براند، مجبور شده است تا روی به زر و تزویر آورده و دست به کارهایی بزند که شکست‌های گذشته خود را جبران کند.

این کاندیدای ریاست جمهوری در آخرین دقایق تبلیغات رسمی با اشاره به اینکه یکی از تزویرهای دشمن برای دست‌یابی به اهداف خود، ایجاد تردید در بین مردم بوده است، عنوان کرد: دشمن تلاش دارد تا مردم را از حرکتی که شروع کرده‌اند، منصرف کند و اگر در منصرف کردن ملت در این مسیر ناکام ماند، اقدام به منحرف کردن این حرکت کند، بنابراین عظمت ملت ایران در این بوده که نه تنها در برابر زور ایستاد، بلکه در برابر زر و تزویر دشمن نیز ایستادگی کرد و دچار تردید نشد و همین امر باعث عصبانی شدن دشمن شد.

جلیلی از تحریف به عنوان یکی دیگر از ابزار دشمن برای منحرف کردن مردم از مسیری که در پیش گرفته‌اند یاد کرد و گفت: دشمن تلاش دارد با این حربه، موفقیت‌هایی را که تا به امروز به دست آورده‌ایم را تحریف کند، به همین خاطر تلاش کرد تا به طور مداوم القای ناامیدی کرده و فقط به بیان ضعف‌ها بپردازد و به موضوعاتی بپردازد که ملت در تشخیص آن دچار تردید شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به واسطه ایستادگی ملت ایران، اعتراف می‌کند که راهبرد فشار حداکثری شکست فاحشی خورده است، افزود: این در حالی است که برخی در داخل ادعا می‌کنند که دشمن شکست نخورده، بلکه خود نخواسته است این فشارهای حداکثری تداوم داشته باشد و این همان نگاهی است که قصد دارد ملت را دچار تردید کند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت ایران امروز به این موضوع اشرافیت دارد که دفاع از دین و اهل‌بیت (ع) می‌تواند یک کشور را حرم اهل‌بیت (ع) قرار دهد، اضافه کرد: امروز کسانی هستند که ایران را به دلیل اینکه دو کشور به ایران اسلامی اخم کرده است، از آن به عنوان قفس یاد می‌کنند و این موضوع را کسانی مطرح می‌کنند که حاضر شدند به دشمن امتیازاتی بدهند، این در حالی است که دشمن بعد از گرفتن این امتیازات به جای لبخند به ما پوزخند زد و به طور کامل از توافق خارج شد.
وی با یادآوری اینکه ملت ایران هیچ‌گاه در برابر تهدیدات دشمن عقب‌نشینی نکرد و اعلام کرد که روی پای خود خواهند ایستاد، اظهار کرد: این اقدام همواره تولید قدرت کرده و دشمنان از آن هراس داشته و اعلام می‌کنند که فشار حداکثری با شکیت مواجه شد و امثال شهید شهریاری‌ها علی‌رغم اینکه اعلام می‌کنند که ایران نباید هسته‌ای شود اما ایران را هسته‌ای می‌کنند.
جلیلی با بیان اینکه در جایی نوشته شما باید دامنه مطالعات را با ما درمیان بگذارید عنوان کرد: کسانی که در دنیا انحصار ایجاد کردند دوباره این حرکت را شروع می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه فقط فشار خارجی نیست و آنها نمی‌خواهند ملت ما پیشرفت کند، ابراز کرد: همانطور که آن‌ها انحصار را دنبال می‌کنند کسانی هم در داخل هستند جریان فساد می‌خواهد با رانت خواری و ویژه خواری و تبعیض امکانات را سمت خود ببرد.
وی بیان کرد: ما امروز یک جهان فرصت داریم و ثمره یک جهان فرصت باید یک ایران جهش باشد و این محقق نمی‌شود مگر اینکه هر ایرانی نقش پرشکوه خود را متناسب با استعداد خود در زمان مناسب ایفا کند.
جلیلی خاطرنشان کرد: فردا با حضور در پای صندوق‌های رای جمهوریت نظام را به رخ جهان می‌کشید و این رای مردم تعیین‌کننده است که مردم مشخص کننده مسیر آینده کشور هستند.

جلیلی با اشاره به اینکه علی‌رغم اینکه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم امتیازات زیادی به غرب داده بودیم، اما هیچ عایدی برای ملت ایران نداشت، تصریح کرد: عظمت شهید رئیسی این بود که کشور را معطل اخم دو قدرت نکرد و بیشترین روابط خارجی و گسترده‌ترین تعاملات خارجی و سازنده را آغاز کرد و با کشورهایی که بیشترین دشمنی را با ملت ایران دارند، وقت خود را تلف نکرد و این عظمت انتخاب مردم ایران در سال 1400 بود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم بدون اتکا به FATF اقدام به خرید واکسن کرد و بیش از دو میلیون بشکه نفت فروخت، اظهار کرد: دشمن بعد از این اقدامات شهید رئیسی اعلام کرد که ما نمی‌توانیم اما ایران می‌تواند و این عظمت یک ملت را نشان می‌دهد. اگر امروز این موفقیت‌ها را بیان می‌کنیم به این معنی نیست که به مشکلات کشور اشرافت نداریم. امروز اگر کسانی به فهرست کردن ضعف‌ها و مشکلات می‌پردازند، به آن‌ها اعلام می‌کنیم که ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری با بیان اینکه صحبت کردن در خصوص برداشته شدن تحریم، کاهش تورم، رفع مشکلات جامعه فرهنگیان و کارگران و ... باید همراه با ارائه راهکار باشد، ادامه داد: راهکار برون‌رفت از این مشکلات، فهرست کردن مشکلات و بهانه‌جویی نیست، بلکه باید به قدرت ملت ایران ایمان بیاوریم. امروز ملت ما یک نسل جوان تحصیل کرده متخصص دارد که می‌تواند از همه این فرصت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

جلیلی با یادآوری اینکه نتایج یک جهان فرصت باید یک ایران جهش باشد، اعلام کرد: این شعار نبوده و قابل برنامه‌ریزی است. هنر امروز مردم ایران در این است که در طول تاریخ اگر به دلیل رژیم‌های فاسد اجازه حضور و قدرت‌نمایی در عرصه‌های مختلف پیدا نکردند، امروز ایران اسلامی در نقطه‌ای است که در طول چند قرن اخیر هیچ‌گاه یک جهان فرصت برای او فراهم نبوده است. امروز دوره‌ای نیست که ما از دنیا عقب بمانیم و جوانان ما امروز در مرزهای فناوری در حال حرکت هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز بهترین فرصت برای جهش و ارتقای کشور است، خاطرنشان کرد: اگر امروز از این فرصت استفاده نکنیم، برای سال‌های متمادی از سایر جوامع عقب خواهیم افتاد و باید در زمان لازم اقدام و عزم لازم را داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ