بانوان قدرت بسیار خوبی در بالا رفتن مشارکت سیاسی دارند

اقتصاد ایران: اهواز - استاندار خوزستان گفت:بانوان قدرت بسیار خوبی دربالارفتن مشارکت سیاسی دارند،امیدوارم بانوان نقش مؤثرخود را ایفا کنندکه درروز جمعه اعلام کنیم خوزستان بیشترین مشارکت در انتخابات را داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر حسینی محراب عصر امروز چهارشنبه در مراسم دومین کنگره زنان تأثیرگذار استان و دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در جمع بانوان فرهیخته، با تأکید بر لزوم حداکثری بانوان در انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: انتظار می‌رود بانوان نخبه برای مشارکت بیشتر تلاش کنند چرا که مشارکت سبب بالا رفتن امنیت ملی و اقتصادی کشور خواهد شد.

استاندار خوزستان افزود: مشارکت بالا قدرت چانه‌زنی کشورمان را در سطح بین‌الملل و منطقه بالا خواهد برد درحالی‌که آرای پایین عکس این قضیه را رقم خواهد زد.

وی گفت: دعوت به مشارکت باید در کلیه سطوح اجتماعی صورت بگیرد و افرادی که تأثیرگذاری بیشتری دارند بیش از دیگران پای‌کار بیایند.

حسینی محراب با تأکید بر اینکه بانوان قدرت بسیار خوبی در بالا رفتن مشارکت سیاسی دارند، بیان کرد: امیدوار هستم در زمان باقی‌مانده تا رأی‌گیری بانوان بتوانند نقش مؤثر خود را ایفا کنند به‌طوری که در روز جمعه اعلام کنیم خوزستان بیشترین مشارکت در انتخابات را داشت.

استاندار خوزستان عنوان کرد: بصیرت و هوشیاری مردم ما در صحنه‌های مختلف همیشه بالا بوده و می‌دانند در هر شرایطی چگونه نقش ایفا کنند.

حسینی محراب با بیان اینکه چشم همه دنیا به انتخابات ایران است، افزود: هم دوستان و دشمنان ما در دنیا منتظر هستند تا ببینند نتیجه انتخابات و مشارکت در ایران چگونه است، کاری نکنیم که دشمن‌شاد شویم و باید ایران را سرافراز کنیم.

وی با تأکید بر اینکه خوزستان مهم‌ترین استان کشور است، گفت: سرافرازی و حضور مردم در انتخابات باید از همه استان‌ها بیشتر باشد.

حسینی محراب بیان کرد: آمدن پای صندوق رأی یعنی خودمان سرنوشت خودمان را تعیین می‌کنیم و نیامدن یعنی دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم اداره کل امور بانوان استانداری خوزستان از هشت بانوی برگزیده دومین کنگره ملی زنان تأثیر گذار کشور و ۱۵ برنده طرح جوانی جمعیت تقدیر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ