حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم وظیفه ما است

اقتصاد ایران: لنگرود-فرماندار لنگرود با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم وظیفه ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جلالی عصر چهارشنبه در همایش روز صنعت و معدن تنظیم و ثبات بازار را در رضایتمندی مردم بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: یکی از مباحثی که موجب رضایتمندی مردم در جامعه می‌شود تنظیم بازار است لذا باید تلاش کرد با بازرسی و تأمین اقلام مورد نیاز و ضروری مردم ثبات بازار ایجاد و مانع از سو و استفاده افراد فرصت طلب شد.

فرماندار شهرستان لنگرود تأمین مصالح مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های در دست اقدام و ناتمام شهرستان را از موارد مورد نیاز شهرستان دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای تکمیل پروژه‌ها مصالح است و ما با توجه به مصالح موجود در شهرستان نیازها را باید تأمین و برطرف کنیم و یکی از این پروژه‌ها رمپ های کمربندی شهر لنگرود است که با تکمیل این پروژه با اعتبارات در نظر گرفته شده این راه به شهرهای دیگر این شهرستان متصل می‌کند.

جلالی تصریح کرد: سیاست‌های اتخاذ شده در توزیع آرد در سطح شهرستان با توجه به دارا بودن جمعیت و گردشگر پذیر بودن این شهرستان و تأمین نان مورد نیاز مردم را بسیار مهم دانست و لذا باید در این حوزه تلاش بیشتری به عمل آید.

فرماندار لنگرود ارائه تسهیلات مناسب به مشاغل خرد و خانگی را یکی راه‌های مهم کسب و کار دانست و گفت: ارائه تسهیلات و واگذاری اراضی به صنایع کوچک از جمله تولید کنندگان صنایع دستی و قالیبافی می‌تواند پایه گذار اشتغالزایی و رونق توسعه و اقتصادی شهرستان شود و هنرهای صنایع دستی نباید مورد بی مهری قرار بگیرد.

محمدرضا جلالی شرکت در انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: خوشبختانه مسیر خدمت باز شده و به ریل اصلی برگشته و خدمت گزاری به مردم و مردم مداری یک وجهه‌ای است که شهید رئیسی آن را نهادینه کرد.

وی ادامه داد: حال که بر اساس مفاد قانونی باید رئیس جمهور جدید رو انتخاب کنیم فرایند برگزاری انتخابات در شهرستان به خوبی انجام گرفته و انشا الله مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان با درایت و با تدبیر ضمن شرکت گسترده در دور دوم، فرد شایسته و متناسب با نیاز جامعه، فردی که بتواند همچنان خدمت گزار مردم باشد که ضمن ارتباط و تعامل با کشورهای دیگر از ظرفیت‌ها داخلی بخوبی استفاده کنند.

فرماندار لنگرود تصریح کرد: امیدوارم انتخابات را با حضور پرشور مردم شاهد باشیم و ما نیز وظیفه داریم سلامت انتخابات را تأمین کرده و در این رویداد امانت دار آرای مردم بوده و حق تصرف و جانبداری هم نداریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ