برگزاری گردهمایی بزرگ کارآفرینان آینده و مهارت جویان در فومن

اقتصاد ایران: فومن- رییس دانشکده فنی فومن گفت: نخستین گردهمایی بزرگ کارآفرینان آینده و مهارت جویان از سوی دانشکده فنی و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فومن برگزار می شود.

محمد جعفر صدیق در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گردهمایی بزرگ کارآفرینان آینده و مهارت جویان از سوی دانشکده فنی فومن و با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای فومن رأس ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه سال جاری در محل دانشکده فنی فومن دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان محترم جهت شرکت در گردهمایی به آدرس https://ffeng.ut.ac.ir/skillup مراجعه کنند، افزود: در این گردهمایی که برای نخستین بار برگزار می‌شود به اهمیت مهارت آموزی در تضمین آینده شغلی دانش آموزان و دانشجویان و معرفی دوره‌های مدرسه تابستانه دانشکده فنی فومن پرداخته خواهد شد.

صدیق با اشاره به برنامه دانشگاه تهران در ارتقای مهارت آموزی و عزم جدی دانشکده فنی فومن در حرکت به سوی دانشگاهی کارآفرین و پاسخگو به نیازهای جامعه ادامه داد: تمام مسیرهای موفقیت از کنکور نمی‌گذرد و برای ایجاد خلاقیت، نوآوری، جسارت مواجه با مسائل جدید و ایجاد نشاط بیشتر در دانش آموزان نیاز به آموختن مهارت‌های جدید است.

رئیس دانشکده فنی فومن تصریح کرد: دنیای امروز توجه ویژه‌ای به مهارت دارد و به طور خاص کمپانی‌های بزرگ دنیا امروزه برای جذب و استخدام داشتن مهارت تخصصی لازم را مقدم بر اخذ مدرک تحصیلی می‌دانند.

وی بیان کرد: برای پرورش فرزندانی با شخصیت متعادل و چند بعدی بایستی از همین مقطع متوسطه اول و دوم به آموختن مهارت در کنار درس پرداخت و ما این امر را در دانشکده فنی فومن به طور جدی در رأس برنامه خود قرار داده و علاقمندیم که استان گیلان در این امر به استانی شاخص در سطح ملی تبدیل شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ