۵۸۰ واحد مسکن محرومان در حال احداث است

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با تدبیر دولتمردان سیزدهم در استان اردبیل ساخت ۵۸۰ واحد مسکن محرومان با همراهی خیران و منابع دولتی در حال انجام است.

حامد کیخسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در روستاهای استان اردبیل در سه سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی اقدامات خوبی با رویکرد مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای مسکونی آغاز شده که در این مدت ۱۶ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی به عنوان سهمیه در قالب مقاوم‌سازی و بهسازی ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد سهمیه استان ۱۳ هزار و ۵۲۵ واحد معرفی به بانک انجام شده و ساخت ۱۰ هزار واحد نیز با پیشرفت متفاوت در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه ۶۳ درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان اردبیل مقاوم بوده و ایمنی آنها در مقابل حوادث غیرمترقبه تضمین شده است، گفت: این استان رتبه چهارم را در بحث مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای مسکونی به دست آورده و امیدواریم در یک چشم‌انداز مناسب بتوانیم در هشت سال آینده تمامی واحدهای مسکونی کم‌دوام و بی‌دوام را به نقطه ایمنی برسانیم.

کیخسروی به فعالیت‌های بنیاد مسکن در حوزه ساخت مسکن نهضت ملی اشاره کرد و افزود: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ساخت واحدهای مسکونی با همت بنیاد مسکن شروع شده که ۶ هزار و ۶۶ متقاضی در این زمینه ثبت‌نام کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تأمین زمین بنیاد مسکن استان رتبه دوم کشوری را در این حوزه به دست آورده و از همراهی خوب راه و شهرسازی استان در تأمین زمین در شهرهای مختلف قدردانی می‌کنیم.

کیخسروی از همراهی بانک‌های عامل در بحث مشارکت در ساخت این واحدها قدردانی کرد و ادامه داد: از ۶ هزار و ۶۶ واحد مسکن احداثی نهضت ملی چهار هزار و ۸۶۶ واحد به مرحله عقد قرارداد رسیده و عملیات احداث ۹۰ درصد این واحدها نیز شروع شده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته بخشی از واحدهای احداثی در شهرهای مختلف به بهره‌برداری رسید و امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تکمیل و بهره‌برداری از این واحدها را جز هدف‌گذاری‌های اصلی قرار دادیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: در حوزه مسکن محرومان نیز ۵۸۰ واحد مسکن در مراحل مختلف در حال ساخت است که با تلاشی مضاعف سعی ما بر این است تا با همراهی خیران بتوانیم این واحدها را تکمیل و تحویل متقاضیان دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ