DJI، تولیدکننده محبوب پهپاد، حوزه فعالیتش را به سیستم محرکه دوچرخه‌های برقی گسترش داد

اقتصاد ایران: DJI سیستم محرکه‌ی قدرتمندی را برای دوچرخه‌ی برقی کوهستانی فیبر‌کربن خود رونمایی کرد.

DJI فعالیت خود را به تولید دوچرخه‌های برقی با سیستم محرکه‌‌ی جدید Avinox گسترش داده است. این شرکت که به‌عنوان تولیدکننده‌ی محبوب پهپاد شهرت دارد، تا پایان سال ۲۰۲۴ اولین دوچرخه‌ی کوهستانی برقی خود را با نام Amflow PL عرضه خواهد کرد.

سیستم محرکه avinox دوچرخه برقی dji amflow
سیستم محرکه Avinox
Dji

دوچرخه‌ی جدید DJI به موتور Avinox و باتری شارژ سریع مجهز است. این دوچرخه به‌لطف بدنه‌ی ساخته‌شده از فیبر‌کربن، وزن نسبتاً سبکی در‌حدود ۱۹ کیلوگرم دارد.

سیستم حرکتی Avinox حداکثر ۱۲۰ نیوتون‌متر گشتاور و ۱٬۰۰۰ وات توان برای غلبه‌بر شیب‌های بسیار تند دارد. علاوه‌بر‌این، موتور میانی بسیار کم‌صدای دیگری با توان‌های نامی و بیشینه‌ی ۲۵۰ و ۸۵۰ واتی در دوچرخه تعبیه شده است.

موتور avinox دوچرخه برقی dji
Dji

باتری ۸۰۰ وات‌ساعتی قابل‌تعویض دوچرخه درصورتی‌که از شارژر دو آمپر ۵۰۸ واتی مخصوص Amflow استفاده شود، شارژ باتری را در ۱/۵ ساعت از ۰ تا ۷۵ درصد می‌رساند.

اتصال باتری به موتور avinox دوچرخه برقی dji
باتری Avinow
Dji

در دوچرخه‌ی Amflow PL نمایشگر لمسی اولد ۲ اینچی استفاده شده است و اپلیکیشن Avinox برای دسترسی بی‌سیم به دوچرخه و مشاهده‌ی میزان مسافت طی‌شده وجود دارد. دوچرخه در‌صورت وقوع مشکل سروصدا و کاربر را از مکان خود در اپلیکیشن آگاه می‌کند.

نمایشگر دوچرخه برقی amflow dji
اپلیکیشن نمایشگر دوچرخه برقی amflow dji
نمایشگر دوچرخه برقی dji amflow

چهار حالت پدال کمکی در دوچرخه وجود دارند که یکی از آن‌ها، حالت تنظیم خودکار توان انتقالی براساس مقاومت و شیب مسیر است. یک درگاه شارژ USB برای گوشی یا قسمت الکترونیکی دوچرخه و سیستم تعلیق ساخت شرکت Fox و فریمی که می‌تواند چرخ‌‌های ۲۷٫۵ و ۲۹ اینچ عقب را جا بدهد، برای Amflow PL در نظر گرفته شده‌اند.

مقالات مرتبط
  • WAU CYBER به‌‌زودی به‌عنوان قدرتمندترین دوچرخه‌ برقی جهان معرفی می‌شود
  • این دوچرخه برقی، هوش مصنوعی دارد

کریستینا زانگ، مدیر ارشد استراتژی DJI می‌گوید: «تخصص در فناوری‌های باتری و موتور در پهپادها و سیستم‌های تثبیت دوربین، ما را به ایجاد سیستم Avinox هدایت کرد. ورود به عرصه‌ی ساخت دوچرخه‌ی برقی برای DJI طبیعی بود؛ زیرا بر فناوری‌های ضروری مانند موتور مطمئن، مدیریت باتری، طراحی مکانیکی و مهندسی مسلط هستیم.»

انتظار می‌رود که Amflow PL در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۴ عرضه شود. DJI گفته است که قیمت دوچرخه‌‌ی برقی خود را ۷,۵۰۰ تا ۱۲,۸۵۰ دلار تعیین خواهد کرد که باعث رقابت مستقیم آن با دوچرخه‌های برقی ورزشی پریمیوم مانند سری Turbo از برند Specialized خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ