جشنواره شعر تخصصی «بر ساحل بحار» در سطح کشوری برگزار می شود

اقتصاد ایران: مشهد- مدیر مؤسسه کلامنا با اشاره به اینکه هدف ما تجلیل مفاخر کلام و اهل بیت است، گفت: جشنواره شعر تخصصی «بر ساحل بحار» در سطح کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین منتظر ظهر چهارشنبه در نشست خبری اولین جشنواره تخصصی شعر مجلسی با عنوان بر «ساحل بحار» اظهار کرد: تا کنون ۵ نشست برگزار شده است و اجرای طرح جشنواره تخصصی شعر علامه مجلسی در این ایام را به فال نیک می‌گیریم.

مدیر مؤسسه کلامنا بیان کرد: گرامیداشت علامه محمدرضا حکیمی، سالگرد مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، رونمایی از شرح جامعه کبیره حضرت آیت الله مرتضوی و نشست‌های علمی در مشهد و تهران و گرامیداشت مرحوم کلینی با اکران مستند الکافی پنج نشستی است که در این مدت برگزار شده است‌.

وی با اشاره به اینکه سعی داریم از هنر و رسانه در زمینه بیان معارف اهل بیت (ع) بهره بگیریم، گفت: حضرت رضا (ع) می‌فرمایند: «اگر مردم زیبایی کلام مار را بشنوند از ما تبعیت می‌کنند.»

منتظر خاطر نشان کرد: مصادیق محاسن کلام در هنر، رسانه، شعر، کتاب، فیلمنامه قابل تبیین است و ما از این فضا استفاده می‌کنیم.

مدیر مؤسسه کلامنا ابراز کرد: ساخت مستند برای اصحاب و یاران اهل بیت (ع) و بزرگان همچون مستند الکافی و مستند علامه مجلسی و برگزاری محفل شعر تخصصی و جلسات خوش نویسی و دیگر عناصر همچون گرافیک و هنر از برنامه‌هایی است که پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شعر تخصصی بر ساحل بحار برای اولین بار در سطح کشور برگزار می‌شود، افزود: برای علامه مجلسی در آینده نزدیک فیلم مستند با موضوع زندگی و اندیشه ایشان ساخته می‌شود که جلسات اولیه شورای علمی و کارگردان اثر برگزار شده است‌.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ