۱۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه ایمنی راه‌آهن لرستان هزینه شد

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیرکل راه‌آهن لرستان گفت: طی یک سال گذشته، ۱۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه ایمنی راه‌آهن این استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت رحمت نژاد ظهر امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی، اظهار داشت: اداره کل راه‌آهن لرستان در مرکز محور ریلی جنوب واقع شده است و یکی از مناطق استراتژیکی راه‌آهن کشور به‌حساب می‌آید.

وی عنوان کرد: طول راه‌آهن لرستان ۱۵۶ کیلومتر است اما شاید به‌اندازه هزار و ۵۶۰ کیلومتر کار نگهداری و ایمن‌سازی در آن هزینه و کار صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه‌آهن لرستان با بیان اینکه طی سه سال گذشته اتفاقات خوبی در راه‌آهن لرستان صورت‌گرفته است، افزود: در بحث تناژ بارگیری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، راه‌آهن لرستان ۴۰ درصد رشد داشته است در بحث حمل کالا نیز ۴۶ درصد رشد داشته‌ایم.

رحمت نژاد، بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ نیز نسبت به سال ۹۹ نیز، ۷۳ درصد در بحث تناژ بارگیری و ۱۱۰ درصد در بحث حمل کالا رشد داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه جابه‌جایی مسافر نیز در سال ۱۴۰۰ نسبت به ۱۳۹۹، ۴۱ درصد رشد، در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰، ۳۴ درصد رشد و در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ نیز ۹ درصد رشد داشته‌ایم، گفت: چون خطوط ریلی لرستان در مناطق کوهستانی قرار دارد، ایمنی در راه‌آهن استان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های حمل‌ونقلی محسوب می‌شود، ظرف یک سال گذشته ۶۰۰ شاخه ریل با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان عوض شده است.

مدیرکل راه‌آهن لرستان، افزود: همچنین هفت‌دستگاه سوزن بتنی با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در راه‌آهن استان نصب شده، همچنین پنج هزار قطعه بتنی نیز در راه‌آهن استان تعویض شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ