تلگرام اشتراک‌گذاری محتوای پولی در کانال‌ها برای کسب درآمد را ممکن کرد

اقتصاد ایران: تلگرام همچنان به ارائه‌ی قابلیت‌های جذاب ادامه می‌دهد و اکنون امکان انتشار محتوای پولی را در کانال‌ها فراهم کرده است.

ماه گذشته تلگرام از ارز دیجیتال اختصاصی خود با نام Stars برای خرید درون‌برنامه‌ای رونمایی کرد. حالا این شرکت قصد دارد با تمرکز بر محتوای پولی، موارد استفاده از ارز مذکور را افزایش دهد. پیام‌رسان محبوب تلگرام به کانال‌ها این اجازه را داده است تا دارایی Stars خود را به تون کوین (Toncoin) تبدیل کنند. Toncoin ارز دیجیتال تلگرام بر بستر بلاک چین TON است. علاوه‌بر این می‌توان از Stars برای دریافت تخفیف انتشار تبلیغات در کانال‌ها استفاده کرد.

تلگرام ابتدا Stars را برای پرداخت هزینه‌ی کالاهای دیجیتالی ارائه‌شده در ربات‌ها و مینی‌اپ‌های خود معرفی کرد. طبق اعلام تلگرام، اکنون تولیدکنندگان می‌توانند با انتشار محتوای پولی در کانال‌های خود، از کاربران ارز Stars دریافت کنند.

تلگرام به مدیران کانال‌ها این امکان را می‌دهد با استفاده از پلتفرم Fragment، دارایی Stars خود را برداشت و به تون‌کوین تبدیل کنند. تون‌کوین در تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال خریدوفروش می‌شود و بنابراین امکان انتقال آن به حساب بانکی شما وجود دارد.

موجودی Stars در تلگرام
Telegram

تلگرام در به‌روزرسانی جدید خود، نوار دسترسی سریع به مینی‌اپ‌ها را نیز در پایین صفحه اضافه کرده است تا کاربران بدون نیاز به بارگذاری مجدد، به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این شرکت همچنین روش‌های جدیدی برای کشف استوری‌ها به کاربران ارائه کرده است. اکنون می‌توانید با ضربه‌زدن روی هشتگ‌ مورد نظر، همه‌ی استوری‌های عمومی را که از آن هشتگ استفاده کرده‌اند مشاهده کنید. پیش‌از این، امکان جستجوی هشتگ در چت‌ها و پیام‌های کانال‌های عمومی وجود داشت.

مقالات مرتبط:
  • تلگرام استارز رونمایی شد؛ ارز اختصاصی تلگرام برای خرید کالا و خدمات
  • چطور سبک نوشته‌ها را در پیام‌های ارسالی تلگرام تغییر دهیم؟

کاربران تلگرام اکنون می‌توانند به استوری‌های خود تگ موقعیت مکانی اضافه کنند و با ضربه‌زدن روی این تگ، همه‌ی استوری‌های عمومی از همان مکان را ببینند.

تلگرام در تلاش است به رکورد یک میلیارد کاربر فعال دست یابد و سودآوری خود را افزایش دهد و در همین راستا امسال ویژگی‌های زیادی را با تمرکز بر کسب‌وکار به پلتفرم خود اضافه کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ