راه‌اندازی ۱۱۸۴ خانه بهداشت کارگری در بنگاه‌های اقتصادی

اقتصاد ایران: معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم ۱۱۸۴ خانه بهداشت کارگری در بنگاه‌های اقتصادی ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد چکشیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تشریح عملکرد و اقدامات سه ساله دولت مردمی پرداخت و گفت: راه‌اندازی ستاد ملی ارتقا فرهنگ کار با ریاست وزیر، تدوین برنامه ارتقا فرهنگ کار و تصویب در شورای فرهنگ عمومی و ابلاغ به دستگاه‌های کشور، تشکیل میز تخصصی فرهنگی کار در شورای عالی انقلاب فرهنگی، بازنگری در مأموریت خانه‌های فرهنگ کار و راه‌اندازی ۵۸۰ خانه فرهنگ کار جدید در دولت سیزدهم از جمله کارهای مهم حوزه فرهنگی در وزارت تعاون بود.

وی تصریح کرد: در حوزه خدمات اجتماعی اولین بار سند ملی پیشگیری از اعتیاد جامعه کار و تولید توسط رئیس جمهور شهید ابلاغ شد. توسعه شبکه ارائه خدمات روانی جامعه بخش دیگری از اقدامات ۳ ساله وزارت تعاون بود. در این دولت ۱۱۸۴ خانه بهداشت کارگری در بنگاه‌های اقتصادی ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر ایجاد شد که تا پیش از این سالانه ۱۰۰ خانه بهداشت کارگری ایجاد می‌شد.

چکشیان تاکید کرد: در هفته کارگر سالی که گذشت تحولات کمی و کیفی رخ داد که بیش از ۵ نهاد خارج از وزارتخانه را درگیر کرد که منجر به برگزاری صدها برنامه ملی و استانی شد. برای نخستین بار در حضور رئیس جمهور نمایندگان انواع تشکل‌های کارگری با طیف‌ها و سلیقه‌های مختلف در جشنواره «امتنان» حضور پیدا کردند و به طرح موضوعات خود پرداختند. ۱۲۲ هزار کارگر نخبه و مبتکر در جشنواره امتنان شناسایی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ