توسعه زیست‌بوم فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات در الکامپ

اقتصاد ایران: دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از رونمایی چند فراخوان در حوزه حمایت از توسعه فناوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، الکامپ را یکی از نمایشگاه‌های فناورانه بزرگ در سطح ملی برشمرد و اظهار کرد: از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه، حضور شرکت‌های بزرگ دانش‌بنیان در حوزه اقتصاد دیجیتال با هدف عرضه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها است.

وی افزود: حضور و استقبال مخاطبان از جمله دانشجویان، پژوهشگران، فعالان حوزه استارتاپی و شرکت‌های فناور و دانش بنیان و تعامل این دو با هم در جهت روند رشد و توسعه محصولات و آشنایی مخاطبان با محصولات و فناوری‌های جدید، الکامپ را بسیار پراهمیت کرده که این مهم در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ نقش خود را به خوبی ایفا کرد.

کرباسی با اشاره به اینکه ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با هدف ترویج سواد فناوری، حمایت خود از فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان‌، معرفی خود به عنوان دستگاه دولتی برای حمایت از بخش خصوصی و طرح‌های مشترک و برنامه‌های کاربردی در این نمایشگاه حضور داشت، افزود: ستاد در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار همه برای اقتصاد دیجیتال، یک غرفه در سالن خلیح‌فارس و یک کانتر در پاویون دولت هوشمند سازمان فناوری اطلاعات فعالیت داشت.

به گفته دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، شناسایی زیست‌بوم، توسعه شبکه ستاد در فضای دانش‌بنیان، شکل‌گیری همکاری‌های جدید و معرفی برنامه‌های ستاد که شامل حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از نخبگان، مسابقات دانشجویی، توسعه فناوری‌های نوظهور و همچنین معرفی ابزار های حمایتی معاونت علمی و هم‌افزایی با نهادهای مرتبط ستاد، از جمله اقداماتی است که در الکامپ ۱۴۰۳ رقم خورد.

وی در ادامه، شناسایی شرکت‌های مرتبط با کارگروه امنیت سایبری و ارتباطات، تعامل با آنان به منظور بررسی مسائل و چالش‌های صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، همچنین ارائه راهکارهای قانونی و حمایتی را از دیگر اقدامات ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات در این نمایشگاه خواند.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، در پایان اذعان کرد: پیرو این حضور، ستاد به زودی از چند فراخوان خود در حوزه حمایت از توسعه فناوری رونمایی خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ