فوتبال ایران پیشرفت نمی‌کند چون آموزش جدی گرفته نمی‌شود

اقتصاد ایران: مدرسان فوتبال کشور در همایش مدرسان فوتبال که از سوی فدراسیون برگزار شد بر اهمیت توجه به آموزش تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی مدیر توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال در حاشیه همایش مدرسان فوتبال کشور گفت: حدود ۷ سال است که هیچ همایشی برای مدرسان برگزار نشده است. ما به این فکر کردیم که برای شروع کار و دستیابی به تحولی که مدنظر داریم یک همایش مدرسان برگزار کنیم. چون تعداد مدرسان زیاد بود تصمیم گرفتیم این همایش را در دو قسمت برگزار کنیم که همایش مدرسان درجه C و D را برگزار کردیم و در آینده هم همایش مدرسان A و B را برگزار خواهیم کرد.

مسلماً اگر ما بخواهیم شرایط فوتبال را تغییر دهیم باید اول تلاش کنیم کیفیت مدرسان را ارتقا دهیم. ارتقا مدرسان به ارتقا مربیان و سپس به ارتقا بازیکنان منجر می شود و در نهایت شاهد پیشرفت در فوتبال خواهیم بود. بنابراین، برگزاری چنین همایشی یک ضرورت بود و نتایج خوبی به دنبال داشت.

سجاد مهدی پور، مدرس فوتبال کشورمان هم در خصوص این کلاس گفت: بخش آموزش می تواند کمک بزرگی به فوتبال کشور کند. من سال گذشته که سرمربی تیم ملی نونهالان بودم دیدم کشورهایی که به لحاظ فوتبالی از ما عقب تر بودند به ما رسیدند و حتی از ما جلو می زنند چون به بخش آموزش توجه ویژه ای کرده اند. ما امسال در آکادمی فوتبال توجه ویژه ای به بحث آموزش داشتیم و ۸ کلاس دانش افزایی در ابتدای فصل برگزار کردیم.

داریوش یزدی هم در خصوص این کلاس گفت: این همایش کمک های زیادی به بخش آموزش در فوتبال خواهد کرد و مطالب به روز ارائه می شود. در کشور ما بحث آموزش خیلی جدی گرفته نمی شود و کشوری که آموزش را جدی نگیرد عقب افتادگی های زیادی خواهد داشت.

داریوش هرمزی هم گفت: امروزه تیم های درجه ۲ و درجه ۳ به سرعت در حال پیشرفت هستند و دلیل آن هم توجه به بحث آموزش است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ