گوشی‌های وان‌پلاس برای افزایش عمر مفید باتری، به‌طور خودکار محدودیت شارژ ۸۰درصد اعمال می‌کنند

اقتصاد ایران: وان‌پلاس درحال توسعه‌ی قابلیتی به نام Charging Limit است که برای افزایش عمر باتری، سطح شارژ گوشی را به‌طور خودکار روی ۸۰ درصد نگه می‌دارد.

وان‌پلاس درحال کار روی ویژگی جدیدی برای سلامت باتری گوشی‌های هوشمند خود است که احتمالاً با آپدیت اندروید ۱۵ دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این ویژگی به‌صورت خودکار، زمانی‌که دستگاه برای مدت طولانی در حال شارژ باشد، سطح شارژ را به ۸۰ درصد محدود می‌کند.

1NormalUsername در ایکس (توییتر سابق)، کدی در دومین بتای اندروید ۱۵ وان‌پلاس کشف کرده است که تغییرات قابلیت Charging Limit را در OxygenOS نشان می‌دهد.

درحال حاضر، کاربران می‌توانند در Oxygen OS 14 برای کندکردن روند فرسودگی باتری، دستگاه خود را طوری تنظیم کنند که حداکثر تا ۸۰ درصد شارژ شود. در نسخه‌ی بعدی Oxygen OS که احتمالاً با نام Oxygen OS 15 منتشر خواهد شد، درصورتی‌که گوشی وان پلاس برای مدت‌زمان زیادی به برق وصل باشد، میزان شارژ را به‌صورت خودکار روی ۸۰ درصد محدود می‌شود و در این حالت نیازی به دخالت کاربر نیست.

مقالات مرتبط:
  • در برخی از کشورها، شارژر از جعبه گوشی‌های وان‌ پلاس حذف می‌شود
  • گوشی وان‌پلاس ایس ۳ پرو در بنچمارک انتوتو قدرت‌نمایی کرد

توجه داشته باشید ویژگی Charging Limit در OxygenOS با قابلیت شارژ بهینه (Optimized Charging) که درحال حاضر روی دستگاه‌های وان‌پلاس ارائه می‌شود تفاوت دارد. ویژگی شارژ بهینه نیز سطح باتری را تا ۸۰ درصد محدود می‌کند اما با پیش‌بینی رفتار کاربر، ۱۰۰ دقیقه قبل‌از اینکه احتمال دهد او دستگاه را از برق جدا می‌کند، ۲۰ درصد باقی‌مانده را شارژ می‌کند.

ویژگی Charging Limit همیشه سطح باتری را در حالی‌که دستگاه به برق وصل باشد روی ۸۰ درصد نگه می‌دارد و این قابلیت برای کسانی که به‌طور دائم گوشی خود را به شارژر متصل نگه می‌دارند، مفیدتر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ