موزه دفاع مقدس مازندران قطب گردشگری تبدیل شود

اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به بازدید شهید رییسی از موزه دفاع مقدس گفت: طبق فرمایش وی این مرکز باید به قطب گردشگری تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی ظهر چهارشنبه در جمع معدن‌داران استان که در مسجد فاطمه الزهرا (س) مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در آستانه یکی دیگر از امتحانات بزرگ انتخابات قرار دارد امیدواریم خدای متعال قلوب ملت ایران را به سمتی هدایت کند که هم حضور پرشور و هم انتخاب اصلح ثمره این انتخابات باشد.

وی افزود: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران اسلامی یک امتحان بزرگ و یک افتخار بزرگ تاریخی برای مردم ما بود.

سرهنگ سلامی ادامه داد: دفاع مقدس و به عبارت بهتر جهاد مقدس هشت ساله ملت ایران اسلامی حکم معجزه انقلاب را داشت که پایه‌های انقلاب و نظام اسلامی را مستحکم کرد.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس ارزش‌های انقلابی ملت بزرگ ایران را تثبیت کرد، گفت: ارزش‌هایی از جنس ایثار، فداکاری، اخلاق، ایمان، معنویت، تبعیت از ولایت، وحدت و حماسه در دوران دفاع مقدس به اوج رسید و سبب موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: پیروزی‌های بزرگ ما در دفاع مقدس در سایه ایمان به معنویت شکل گرفت و ثابت شد هر جایی ایمان ما مستحکم‌تر بود معنویت بیشتر بود و پیروزی‌های بیشتری هم رقم خورد.

این مسئول اضافه کرد: ارزش‌های دفاع مقدس ارزش‌های شهدای ما هستند که انقلاب را بیمه، آینده این کشور را تضمین و جوانان ما را از آسیب‌های گوناگون فرهنگی اجتماعی حفظ می‌کند.

سرهنگ سلامی در ادامه با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بزرگترین و خاص‌ترین مرکز دفاع مقدس کشور است خاطرنشان کرد: این مرکز بنا دارد آن ارزش‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر سالانه حدود ۷۰ هزار نفر دانش آموز، دانشجو، جوانان و راویان دفاع مقدس از این موزه بازدید می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: دشمن شب و روز تلاش می‌کند جوانان ما از اخلاق و معنویت، آداب و رسوم و فرهنگشان دور شوند و سبک زندگی غربی روش زندگی جوانان ما شود.

سرهنگ سلامی با اشاره به حضور شهید آیت الله رئیسی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گفت: شهید رئیسی در همین مکان فرمودند: «موزه دفاع مقدس مازندران باید مرکز گردشگری استان شود و ده‌ها توصیه دیگر در این زمینه داشت که ان شاءلله کتاب خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه این مرکز تاکنون با اعتبارات دولتی طی ۱۵ سال تا سقف ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت بیان کرد: برای جذب اعتبار از طریق شهرداری و شهرداری‌ها، منابع استانی، خیرین و واقفین هدف گذاری شده است.

وی با بیان اینکه هر قدم، اقدام و هر کمکی به منزله رزق معنوی رساندن به جوانان است، تصریح کرد: بهترین اعمال احسن اعمال و خیر مطلق است که پاداش اخروی عظیم را به دنبال دارد و اعتقاد داریم به مال و زندگی خیرین برکت پیدا خواهد کرد.

سرهنگ سلامی در پایان گفت: انتظار داریم خیرین در زمینه ساخت و تکمیل منطقه والفجر هشت، اجرای طرح‌های محتوایی و موزه‌ای و یادمان‌های شهدای گمنام سخاوتمندانه مشارکت اخروی داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ