معرفی مدل های مختلف تشویقی ونپی

اقتصاد ایران: برند تشویقی ونپی یکی از رایج‌ترین انواع تشویقی است که این روزها بین دارندگان سگ و گربه محبوب شده است. این برند مربوط به یک شرکت چینی است که در ابعاد گسترده‌ای دست به تولید تشویقی می‌زند. برند ونپی در سراسر دنیا محصولات خود را عرضه می‌کند. جالب است بدانید که وجود 16 شرکت تابعه، عملکرد این مجموعه را به شدت حرفه‌ای کرده است. موسس این شرکت، آقای هاو ژونگلی، از سال 1998 در صنعت حیوانات خانگی مشغول به کار بوده است.

رعایت تمام جزییات و تامین نیازهای تغذیه‌ای سگ و گربه در چارچوب یک تشویقی خوش خوراک، از جمله اهدافی بود که خوشبختانه به خوبی اجرا شد.شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ونپی در حال حاضر به 50 کشور در سراسر جهان عرضه می‌شود. صادرات تشویقی ونپی به کشورهایی مثل ژاپن، آمریکا، کانادا، آلمان، بریتانیا، فرانسه، استرالیا، روسیه و کره موجب شده است تا این برند به یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تشویقی در جهان شناخته شود. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به طور کامل اطلاعاتی در خصوص انواع تشویقی ونپی سگ ارائه کنیم و تنوع محصولات آن را توضیح دهیم.

اگر شما هم تمایل دارید اطلاعاتی در این خصوص به دست آورید، همراه ما باشید.

1. تشویقی ونپی Jerky Time

یکی از انواع تشویقی‌های ونپی، مربوط به مدل Jerky Time است. این تشویقی‌ها همراه با پروتئین بسیار بالا تولید می‌شوند تا منبعی غنی برای سگ و گربه عزیزتان محسوب شوند. طراحی تشویقی جرکی تایم ونپی به شکلی است که می‌توانید با رعایت تنوع بالا از آن استفاده کنید. این نوع تشویقی با هدف مراقبت بیشتر از پوست و مو حیوانات خانگی طراحی شده است. وجود مقادیر اندکی از چربی کم در کنار پروتئین بالا، یک ویژگی مهم در این تشویقی است که مانع از اضافه وزن در حیوانات خانگی می‌شود. جالب است بدانید که محصولات ونپی بدون هرگونه رنگ‌ و طعم‌دهنده مصنوعی تولید می‌شوند. همین موضوع موجب می‌شود تا بتوانید یک خوراکی سالم و بی خطر برای پت دلبندتان ترتیب دهید. یادتان باشد که خوش خوراک بودن این تشویقی‌ها، به خوبی می‌تواند باب هر سلیقه‌ای باشد و پت عزیزتان را هیجان زده کند. همین موضوع موجب شده است تا تشویقی‌های جرکی تایم یک گزینه خوب برای تربیت و آموزش سگ و گربه باشد. این تشویقی‌ها شامل انواع مختلفی از مرغ و کادفیش سوشی، بیف و کادفیش ساندویچ، اردک و استخوان کلسیم پیچیده، و چیپس مرغ و سالمون هستند. یکی از محصولات پرطرفدار این مجموعه، Chicken Jerky است که علاوه بر طعم عالی، وضعیت پت را بهبود می‌بخشد. یادتان باشد که انواع مختلفی از تشویقی در این لاین تولید می‌شود که باید بااز پوست و پوشش حیوانات خانگی نیز کمک می‌کند. دیگر محصولات محبوب شامل Beef Dumbells، Duck Stick، Chicken & Codfish Bites و Chicken & Rawhide Twists است که معمولا فروش آن در اکثر پت شاپ‌ها خیلی به سرعت پایان می‌یابد. شما می‌توانید برای هر سلیقه‌ای از این لاین خوراکی تهیه کنید.

2. تشویقی ونپی Truly Snacks

یک لاین مهم از تشویقی‌های ونپی مربوط به Truly Snacks است. این نوع تشویقی با کیفیت بسیار بالایی تولید و عرضه می‌شود تا یک گزینه عالی برای مصرف روزانه سگ و گربه‌ها باشد. این تشویقی که در بسته‌بندی‌های 90 گرمی برای سگ‌ها و بسته بندی 50 گرمی برای گربه‌ها عرضه می‌شود. ترولی اسنک‌ها برای سرگرمی و تغذیه میان وعده‌ای به شدت مناسب هستند. عرضه این محصولات به سراسر دنیا موجب شده است تا افراد علاقه‌مند به خرید آن روز به روز بیشتر شوند. از محبوب‌ترین تشویقی‌های این لاین می‌توان به تشویقی کروسان مرغ، تشویقی دندانی با طعم گوشت گاو، تشویقی ونپی فیله‌های مرغ و تشویقی سوشی با ماهی سالمون اشاره کرد. با درک اهمیت تنوع مزه‌ برای سگ و گربه‌ها، تشویقی تن و میگو در کنار تشویقی‌های استخوانی کلسیم مرغ و ورقه‌های مرغ نیز ارائه می‌شود. تمامی این تشویقی‌ها به صورت خشک شده و مناسب برای نگهداری خارج از یخچال هستند. به همین دلیل گزینه خوبی برای گردش و تفریح روزانه محسوب می‌شوند.

معرفی مدل های مختلف تشویقی ونپی

3. تشویقی ونپی Veggie Pet

تشویقی‌های Veggie Pet یکی دیگر از متنوع‌ترین تشویقی‌های ونپی محسوب می‌شوند. حتما برای ان جالب است که تفاوت این لاین با سایرین را بدانید. تشویقی وجی پت از برند ونپی، با استفاده از منابع گیاهی ساخته می‌شود و هیچ خبری از گوش در آن نیست! در واقع این محصول بهترین گزینه برای سگ و گربه‌های گیاهخوار است. هرچند سبک تغذیه این‌چنینی اصلا برای پت توصیه نمی‌شود، اما وجی پت بهترین گزینه برای تشویقی در کنار رژیم غذایی متعادل است. محصولات این برند از سبزیجات بدون هرگونه افزودنی غیرمجاز برای پت ساخته می‌شوند. این تشویقی‌ها شامل سیب‌زمینی شیرین و میوه‌های خشک متنوع و مجاز برای پت هستند. این تشویقی‌ها در بسته بندی‌های 100 گرمی عرضه می‌شوند و هرکدام با طعم خاص خودشان می‌توانند نظر پت را جلب کنند. از دیگر تشویقی‌های این لاین ئنپی می‌توان به سیب، آناناس، کیوی و موز اشاره کرد. در همین لاین می‌توان خوراکی‌های دنتال را برای حفظ سلامت دهان و دندان سگ و گربه انتخاب کرد تا ضمن مصرف یک تشویقی طبیعی، بتوانید سلامت دهان و دندان را تامین کنید.

معرفی مدل های مختلف تشویقی ونپی

4. تشویقی ونپی Wanpy Snacks

تشویقی‌های اسنک مانند از برند ونپی بسیار پرطرفدار هستند. Wanpy Snacks مجموعه‌ای از تشویقی‌های بسیار با کیفیت را تولید و عرضه می‌کند. تشویقی‌های اسنکی ونپی می‌توانند به عنوان میان وعده و یک خوراکی خوشمزه برای آموزش پت مورد استفاده قرار گیرند. این تشویقی‌ها در بسته بندی‌های 100 گرمی برای سگ‌ها تهیه می‌شود. بسته بندی‌های مخصوص گربه با وزن 80 گرم ارائه می‌گردد. بعضی از این محصولات برای مصرف گربه‌ها به صورت خوراکی‌های جویدنی، لیسیدنی و با کیفیت ارائه می‌شوند. خوراکی‌های محبوب برای سگ‌ها نیز باتوجه به نیاز و علایق‌شان تهیه می‌شوند. از جمله تشویقی‌های محبوب در این لاین می‌توان به سوسیس‌های گوشت گوسفندی، اسنک بیسکویتی سیب‌زمینی شیرین، بیسکویت‌های نرم گوشت گاو و لقمه‌های ماهی سالمون در کنار اسنک‌های لقمه‌ای کرمی مرغ و پنیر اشاره کرد. استفاده از اسنک‌های مخصوص جگر مرغ خشک شده و نوارهای نرم جگر مرغ برای پت بسیار دلچسب است. شما می‌توانید برای جویدن و ایجاد سرگرمی، از پیچ‌های جگر مرغ و استخوان کلسیم و ساندویچ‌های جگر مرغ و کادفیش استفاده کنید. چیپس‌های جگر مرغ و نوارهای جگر اردک، سوسیس‌های اردک و لقمه‌های کرمی اردک بهترین گزینه برای تشویقی‌های خارج از خانه هستند. چرا که کیفیت عالی در کنار شرایط نگهداری آسان می‌تواند گزینه‌ای کاربردی برای پت ایجاد کند.


 

برچسب ها : تشویقی ونپی,تشویقی سگ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ