آیا ضد آفتاب مای خوبه؟ مزایا و معایب ضد آفتاب my

اقتصاد ایران: برند مای یکی از برندهای مطرح ایرانی به حساب می آید که توانسته تنوع بسیار بالایی را در ضد آفتاب ارائه دهد؛ اما یکی از سوال هایی که برای بسیاری از افراد مطرح می گردد این است که آیا ضد آفتاب مای کیفیت قابل قبولی دارد یا خیر. در واقع به دلیل شرایط پوستی خاص ایرانیان و همچنین شرایط آب وهوایی و منطقه ای، یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه ضد آفتاب، محصولات ایرانی هستند؛ چراکه برندهای ایرانی از ترکیباتی استفاده می کنند که با شرایط آب هوایی کشور سازگاری دارند و می توانند تاثیر بیشتری روی پوست داشته باشند. ضد آفتاب مای نیز حاوی ترکیبات بسیار موثری بوده و توانسته در دسته بهترین ضد آفتاب های کشور قرار گیرد. 

مزایا و معایب ضد آفتاب مای

باتوجه به آن که ضد آفتاب my توانسته مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد؛ اما نیاز است تا پیش از خرید به مزایا و معایب آن توجه داشته باشید. در ادامه به این فاکتورهای مهم اشاره می کنیم.

مزایای ضد آفتاب مای

  • برخورداری از قیمت مناسب

  • دارای تنوع بالا

  • مراقبت از پوست به صورت بسیار حرفه ای و قوی

  • عدم وجود چربی

  • دارای خاصیت ضدآب بودن

  • وجود مواد مغذی نظیر ویتامین E آلفا بیزابولول 

معایب ضد آفتاب مای

  • ایجاد جوش در برخی از انواع پوست

  • ایجاد رد سفیدی روی پوست

  • وجود بوی ناخوشایند در برخی از ضد آفتاب ها

  • عدم وجود تنوع رنگی

  • وجود پارابن در برخی از ضد آفتاب ها

مقایسه ضد آفتاب مای با دیگر برندهای موجود

ضد آفتاب مای توانسته یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی باشد و دلیل آن نیز وجود ترکیبات مغذی و عدم ایجاد چربی در پوست است. قیمت ضد آفتاب مای باتوجه به کیفیتی که ارائه می دهد، در مقایسه با دیگر برندهای ایرانی بسیار به صرفه است. ضد آفتاب مای در مقایسه با دیگر ضد آفتاب های ایرانی از محصولات تخصصی دور مانده و افرادی که به دنبال ضد آفتاب های تخصصی و حرفه ای هستند، نمی توانند به صورت همیشگی از این محصول استفاده نمایند. درست است که در ضد آفتاب های مای تنوع رنگی وجود ندارد؛ اما نسبت به دیگر محصولات و برندهای ایرانی می توان تنوع بسیاری را در این ضد آفتاب شاهد بود. یکی دیگر از پارامترهایی که باعث شده تا ضد آفتاب مای نسبت به دیگر برندهای موجود بیشتر مورد توجه قرار گیرد، اس پی اف های بالای آن هستند. 

آیا ضد آفتاب مای خوبه؟ مزایا و معایب ضد آفتاب my

ترکیبات مورد استفاده در ضد آفتاب مای

یکی از موضوعاتی که می تواند تعیین کننده بالا بودن کیفیت ضد آفتاب مای باشد، ترکیبات مورد استفاده در آن است. از ترکیبات به کار رفته در این محصول می توان به دی اکسید تیتانیوم، اکسید روی، اکتینوکسات، اوسینوکسات، گلیسیرین، اسید هالورونیک، آلووئه ورا، ویتامین های E و C و عصاره چای سبز اشاره کرد. بدون شک ویتامین های موجود و عصاره های مورد استفاده در ترکیبات ضد آفتاب این برند می توانند تاثیرات بسیار مثبتی را روی پوست برجای بگذارند. همین پارامترها و خصوصیات نشان می دهند که ضد آفتاب مای در دسته مرغوب ترین ها در ایران قرار دارند. 

ضد آفتاب مای و ایجاد لک 

یکی از موضوعات بسیار پرچالش در خصوص ضد آفتاب مای، بیان ایجاد لک روی پوست در زمان استفاده از آن است. در واقع زمانی شاهد ایجاد لک ها روی پوست خواهید بود که از ضد آفتاب مناسب برای پوست خود استفاده نکنید. باتوجه به تنوع بسیار زیاد ضد آفتاب های مای، آگاهی از گزینه مناسب برای بسیاری از افراد کمی دشوار است. همین امر نیز باعث می شود تا این افراد پس از انتخاب محصول اشتباه با مشکلات مختلفی مانند افزایش منافذ روی پوست، ایجاد لک، پژمردگی پوست و... مواجه گردند. بهترین راهکار جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، آشنایی با شرایط پوستی و تهیه بهترین ضد آفتاب مای است.

ضد آفتاب مای و وجود سرب

سرب که یکی از ترکیبات بسیار خطرناک در برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی است، باعث می شود تا مشکلات بسیار زیادی برای انواع پوست به وجود آیند. یکی از موضوعاتی که در خصوص ضد آفتاب های مای مطرح بوده، وجود یا عدم وجود سرب در فرمولاسیون آن است. باتوجه به این که این محصولات دارای مجوز سازمان غذا و داروی ایران هستند، هیچ گونه سربی در آن ها وجود ندارد. در واقع این سازمان محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر ضد آفتاب ها را مورد بررسی قرار داده و وجود سرب و دیگر ترکیبات مضر موجود در ترکیبات آن ها را کنترل می کند. در این شرایط می توان دریافت که ضد آفتاب مای جزء یکی از بهترین ضد آفتاب های موجود در ایران به شمار می رود.

بررسی کیفیت ضد آفتاب مای برای کودکان

باتوجه به حساس بودن پوست کودکان و مهم بودن آن، می بایست کیفیت ضد آفتاب برند مای را برای کودکان مورد بررسی قرار داد. بدون شک پاسخ به این سوال مثبت است؛ چراکه این برند توانسته با محافظت عالی از پوست کودکان، آن ها را در برابر اشعه های مضر و رادیکال های آزاد ایمن سازد. وجود گلیسیرین و مرطوب کننده نیز باعث شده تا پوست کودک دچار حساسیت و خشکی نشود و همواره شاداب و مرطوب بماند. ترکیبات ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی به کار رفته در این کرم نیز پوست کودک را از بروز خارش، التهاب و قرمزی در امان نگه می دارد. 

آیا ضد آفتاب مای خوبه؟ مزایا و معایب ضد آفتاب my

سخن پایانی

یکی از محصولات مراقبتی که استفاده از آن همواره توصیه می شود، ضد آفتاب است. در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای بسیاری مشغول به فعالیت هستند که یکی از بهترین برندها مای نام دارد. ضد آفتاب های تولید شده توسط این برند از کیفیت بسیاری برخوردار بوده و با انواع پوست سازگاری دارند. فرمولاسیون پیشرفته و مواد مغذی به کار رفته در آن باعث شده اند تا این محصول به بهترین شکل از پوست در برابر اشعه های مضر محافظت کرده و هیچ گونه چربی را روی پوست برجای نگذارد. SPF های بالا و ویتامین های موجود در ترکیبات ضد آفتاب های مای نیز به تنفس پذیری هرچه بهتر پوست کمک می کنند. در نهایت عدم وجود سرب در محتویات آن نیز خیال افراد را از بابت محصول مراقبتی تایید شده راحت کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ