استعدادیابی هیأت‌ها بر مبنای برنامه‌محوری باشد

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: انتظار ما از هیأت‌های ورزشی این است که برنامه‌محوری را مبنای استعدادیابی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات و سالیانه هیأت تیراندازی استان زنجان که با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های هیأت‌های ورزشی در امر استعدادیابی، برنامه‌محور بودن این موضوع باشد، گفت: خوشبختانه هیأت تیراندازی استان زنجان جزو هیأت‌هایی است که توانسته است به این مهم جامه عمل بپوشاند.

وی با یادآوری توسعه ورزش بدون توجه به استعدادهایی که در شهرستان‌ها وجود دارد، میسر نخواهد بود، افزود: یکی از راهکارهای مهم برای تحقق این امر، تمرکززدایی و توجه بیش از پیش به استعدادهای شهرستانی است، از این رو معتقدیم باید زیرساخت‌های لازم در شهرستان‌ها برای فعالیت رشته‌های ورزشی ایجاد و این زیرساخت‌ها در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

رئیس هیأت تیراندازی استان زنجان نیز در ادامه این مجمع با اشاره به اینکه تربیت مربیان، توسعه اهداف تیراندازی، قهرمان‌پروری و … از جمله رویکردهای اصلی این هیأت به شمار می‌رود، اظهار کرد: بی‌تردید نیروی انسانی کارآمد از مؤلفه‌های اصلی توسعه ورزش به شمار می‌رود، از این رو مقوله استعدادیابی در این هیأت به جد دنبال خواهد شد.

رسول پهلوان‌پور با بیان اینکه هیأت تیراندازی استان زنجان جزو هیأت‌هایی است که از زیرساخت‌های خوبی برخوردار است، عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم این هیأت، نبود سیبل الکترونیکی تیراندازی است که همین امر باعث شده تا نتوانیم آن طور که باید برنامه‌های خود را از جمله میزبانی از رویدادهای مختلف پیش ببریم.

در این مجمع رسول پهلوان‌پور با کسب ۲۰ رأی بار دیگر به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت تیراندازی استان زنجان انتخاب شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ