یکی از رازهای ماندگاری قیام سیدالشهدا(ع) نقش آفرینی مردم بوده است

اقتصاد ایران: قم- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: یکی از رازهای ماندگاری قیام سیدالشهدا علیه السلام، جدا از اهداف و اخلاصش، نقش آفرینی مردم بوده که پرچم اقامه عزا را برافراشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده در اولین همایش بانیان و خیرین هیأت‌های حسینی و مساجد استان قم که از سوی بنیاد دعبل خزایی و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در سال همایش این سازمان برگزار شد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود هر کجا مردم در صحنه بودند ما پیروز شدیم و هر کجا مردم در میدان نبودند شکست خوردیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: یکی از رازهای ماندگاری قیام سیدالشهدا علیه السلام، جدا از اهداف و اخلاصش، نقش آفرینی مردم بوده و در طول قرن‌ها خادمان بسیاری در دستگاه سیدالشهدا علیه السلام با اخلاص و ارادت خدمتگزاری کرده و پرچم اقامه عزا را برافراشتند.

شعبان‌زاده بیان کرد: جوان سازی نسل بانیان و خیرین باید از سوی پیشکسوتان صورت گیرد تا این فرهنگ به نسل جوان امروز منتقل شود و این مهمترین نیاز حال حاضر تشکل‌های دینی در سراسر کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز کرد: ما در دین وصیت به ثلث، نذورات و موقوفات داریم که باید این فرهنگ گسترش یابد و اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی باید بر اساس منابع مالی خود همراه باشد و از سویی دیگر باید از خیرین و بانیان مجالس عزاداری سیدالشهدا علیه السلام تجلیل کرد.

شعبان‌زاده در ادامه با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم نیاز قطعی ما است افزود: در انتخابات باید به دنبال فرد اصلحی گشت که پاکدست، دارای برنامه، سوابق روشن و همراهان خوب باشد و در این عرصه دوگانه‌هایی در عرصه‌های اجتماعی ممکن است ایجاد شود که این هدف دشمنان است.

وی بیان کرد: هر گونه دوگانگی با رهبری و جریان اصیل انقلاب به ضرر آحاد ملت است و امروز نیاز به گسترش مشارکت در امر انتخابات داریم که این امر تاکنون محقق نشده و همگان باید در این زمینه باید به میدان بیایند و دیگران را به مشارکت و انتخاب اصلح دعوت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ