پنج محصول جدید تهویه مطبوع پاکشوما معرفی شد

اقتصاد ایران: مراسم رونمایی از ۵ محصول جدید پاکشوما عصر روز ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ در خانه کارمان لواسان با حضور نمایندگان فروش این شرکت برگزار شد.

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر علی ابراهیمی؛ مدیرعامل تهویه مطبوع شرکت پاکشوما در جریان رونمایی از پنج محصول جدید این شرکت عنوان کرد: بخش تهیه مطبوع پاکشوما در سال جاری با تغییرات زیادی نسبت به سال های اخیر همراه شده و تلاش شده تا با توسعه سبد محصول و همچنین به کارگیری فناوری های روز و  پیشرفته به تحقق هدف تولید 150 هزار دستگاه نزدیک شویم.

وی همچنین افزود: فناوری های کمپرسور در سیستم های تهویه مطبوع جدید پاکشوما به روز شده و مطابق با استانداردهای روز دنیا است. در همین راستا قرار است که کولرگازی های پیستونی به دلیل مصرف بالا و راندمان پایین تر در سال های آینده از سبد کالای پاکشوما حذف و به جای آن از نسخه اسکرال به دلیل کارکرد بالا و مصرف کم استفاده شود.

کولر گازی های سری اکستریم، امبیانس،  BREEZE، ایستاده فوجی و GINZA از محصولات جدید این تولید کننده ایرانی است که به زودی قرار است در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

کولر گازی های سری اکستریم T3 مناسب برای مناطق گرمسیری و جنوب کشور هستند و از مهمترین ویژگی های آن ها می توان به استفاده از کمپرسورهای اسکرال به جای پیستونی به دلیل راندمان بالاتر و 33 درصد مصرف انرژی پایین تر اشاره کرد.

نسخه ایستاده فوجی یکی دیگر از تولیدات تازه وارد کولرگازی‌های پاکشوما است که در مقایسه با نسخه های قبلی، دارای طراحی به روز و مدرن تر شده و در سه ظرفیت 36، 48 و 60 موجود است.

کولرگازی های سری امبیانس و BREEZE از نوع T1 بوده و برای استفاده در مناطق معتدل پیشنهاد می شود. کولر گازی GINZA در لیست محصولات لوکس و با امکانات بالای پاکشوما قرار می‌گیرد. این سری دارای کمپرسور اینورتر بوده و مجهز به هوش مصنوعی و UV است، پرتاب نرم و سه جهته نیز از مشخصات دیگر این سری جدید است.

مدیرکل اجرایی گروه پاکشوما در پایان با اشاره به چالش های فروش لوازم خانگی در بازار عنوان کرد: زیر فروشی و اشتباهات برخی از کانال های فروش از جمله مشکلاتی است که تولیدکنندگان لوازم خانگی با آن مواجه هستند و برای رفع این چالش ها، نشست و مذاکرات مختلفی با فعالین صنف صورت گرفته و تلاش شده تا این همکاری با شرکا ونمایندگی‌هایی که عملکرد بهتری در انجام تعهدات خود دارند، ادامه یابد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ