افزایش اشتغال کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد

اقتصاد ایران: اردبیل-معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت:هر قدر به اشتغال و کارآفرینی به عنوان نیاز اصلی جامعه بیشتر توجه شود به همان میزان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر جوانمرد پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از از بزرگترین پروژه آهن و فولاد در استان اردبیل اظهار کرد: حمایت از فعالیت‌های سالم تولیدی و اقتصادی وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادهاست و هر قدر به اشتغال و کارآفرینی به عنوان نیاز اصلی جامعه بیشتر توجه شود به همان میزان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی، کاهش اختلافات و به طور کلی کاهش جرایم در جامعه خواهیم بود.

وی کار جهادی، روحیه و تفکر بسیجی را در پیشبرد امور در تمامی حوزه‌ها بسیار اثر بخش و گره گشا دانست و خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها اعم از قضائی و اجرایی حمایت از سرمایه‌گذاران اقتصادی را بر خود وظیفه می‌دانند تا با تمام توان در راستای حل مشکلات و معضلات بخش تولید گام بردارند.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: همه ما وظیفه داریم تا در حوزه‌های مختلف اقتصادی در رفع مشکلات سرمایه گذاران همت مضاعف و روز افزون داشته باشیم.

جوانمرد بیان کرد: مسلماً بسیاری از گرفتاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه ریشه اقتصادی داشته و فقر و بیکاری عامل اصلی وقوع این جرایم می‌باشد بنابراین هرگونه گام برداشتن برای برطرف نمودن این معضلات و مشکلات مردم یک کار متعالی و بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه پروژه بزرگ آهن و فولاد اردبیل از مهم‌ترین پروژه‌های استان است که به زودی با ظرفیت بالای اشتغال‌زایی و کارآفرینی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اضافه کرد: هر قدر به اشتغال و کارآفرینی به عنوان نیاز اصلی جامعه بیشتر توجه شود به همان میزان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی، کاهش اختلافات و به طور کلی کاهش جرایم در جامعه خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ