برای تجهیز، نوسازی و ساخت مدارس بهار و کبودراهنگ مشکل داریم

اقتصاد ایران: همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول دو سال گذشته تجهیزات آموزشی به مدارس دو شهرستان تزریق شد ولی همچنان در تجهیز، نوسازی و ساخت مدارس مشکل داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح الله توسلی در نشست صمیمی با وزیر آموزش و پرورش که به همراه مسئولان ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به آموزش و پرورش برای پرورش آینده‌سازان جامعه، گفت: بستر تمدن سازی آموزش و پرورش است و سند تحول در نظام آموزش و پرورش سندی مهم و مباحثی بسیار راهبردی دارد.

وی با بیان اینکه مجلس با جدیت به دنبال افزایش کیفیت آموزش و پرورش است گفت: در برنامه پنجساله هفتم حدود ۱۵ حکم در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد و نسبت به تحقق این امور پیگیری خواهیم داشت.

توسلی در ادامه با اشاره به مشکلات و نیازهای حوزه انتخابیه به دغدغه معلمان و بازنشستگان اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی معلمان با پافشاری مجلس یازدهم محقق شد ولی گلایه‌های در نحوه اجرای آن است که باید دقت شود.

توسلی ادامه داد: کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش، و پیگیری همسان سازی حقوق معلمان بازنشسته، ساماندهی وضعیت نیروهای شرکتی، نهضتی، خرید خدمت و سرایداران از دیگر مطالبات این قشر زحمتکش است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در ادامه با بیان اینکه هزینه کردن در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری است گفت: افزایش سرانه فضاهای آموزشی در حوزه انتخابیه ضرورت دارد و همچنین تسریع در ساخت و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نیز تأکید می‌شود که برخی از آنها بسیار طولانی شده که باید در برنامه نوسازی و تجهیز مدارس در اولویت‌های اصلی قرار گیرد.

توسلی در پایان به تجهیز مدارس به ویژه مدارس مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در طول دو سال گذشته تجهیزات آموزشی به مدارس دو شهرستان تزریق شد ولی همچنان در تجهیز، نوسازی و ساخت مدارس مشکل داریم.

توسلی همچنین خواستار تأمین نیروی انسانی مدارس حوزه انتخابیه شد و گفت لازم است مسئولان به شکلی برنامه ریزی کنند که کمترین مشکل را در آغاز سال تحصیلی داشته باشیم.

صحرایی در این جلسه دستورات لازم را در خصوص نامه‌های نماینده مردم و مسئولین منطقه صادر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ