انجام ۶ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ قاتلان مادربزرگ دستگیر شدند

اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام شش ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در مهمترین رویداد قاتلان یک مادر بزرگ بعد از ۱۶ سال دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای پیش از ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته شش مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد شاهرود، دو مورد گرمسار، یک مورد سمنان و یک مورد دامغان اتفاق افتاده است.

وی بابیان اینکه ۱۶ سال قبل مادربزرگی در شهرستان بابل به قتل رسید و طی این مدت تلاش‌ها به نتیجه نرسید، افزود: پلیس گرمسار توانست با اشراف اطلاعاتی این قاتلان را شناسایی و زوج قاتل را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارقان با همدستی فرد دیگری به منزل مادربزرگ یکی از زوجین مراجعه و بعد از بستن دست و پا دهن او و سرقت طلا متواری و باعث فوت خانم کهنسال شدند، ابراز داشت: تلاش برای دستگیری همدست قاتلان ادامه دارد.

موقوفه‌ای از کشف چهار هزار و ۲۵۰ سی سی شربت تریاک در عملیات پلیسی شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: متهم دستگیر و از مخفیگاه این فرد ۳۶۰ قرص متادون و ۶۰۰ قرص بوپرنورفین کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه دو سارق غیر بومی موتورسیکلت در شاهرود دستگیر و به انجام سه فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: دیگر خبر مهم این شهرستان دستگیری سارق موتورهای کولر آبی و کشف ۹ فقره سرقت بوده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یک دستگاه پژو پارس با ۴۲۰ کیلوگرم تاغ قاچاق توسط پاسگاه مهماندوست دامغان کشف شد، ابراز داشت: متهم دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شده است.

موقوفه‌ای بابیان سارق از زندان آزاد شده سمنانی دوباره دست به سرقت زد، تصریح کرد: این اتفاق در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرک اتحاد سمنان به وقوع پیوست.

وی بابیان اینکه دو سارق سوار بر موتورسیکلت سرقتی مشاهده شدند، ادامه داد: با تعقیب و گریز یکی از آنها با پلیس درگیر و دستگیر و فرد دیگر متواری شد که تلاش برای به دلم افتادن متهم ادامه دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ