پیام رئیس فدراسیون تیراندازی در آستانه دور دوم انتخابات

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون تیراندازی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، پیامی منتشر کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیام مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (جمعه 15 تیر ماه) پیامی به شرح زیر منتشر کرد:

«بسمه تعالی
پیامبر (ص) فرمودند: ألا کُلُّکُم راعٍ و کُلُّکُم مَسؤولٌ عَن رَعِیَّتِه
بدانید هر کدام از شما مسئول هستید و درباره افرادی که به سخن شما گوش می‌دهند، بازخواست خواهید شد.

جوانان و نوجوانان، ورزشکاران، قهرمانان، حماسه آفرینان و ملت شریف ایران

ایران یک امپراطوری بزرگ اسلامی است و سال‌ها قدرت‌های چپ و راست درصدد برآمدند تا این کشور را نابود کنند و میلیون‌ها نفر از مردان، زنان و کودکان این مرز و بوم را در قحطی به قتلگاه فرستادند و در تدارک تجزیه و نابودی ایران بودند تا حاکمیت غربی و شرقی خود را بر ملت ما حاکمیت ببخشند، اما به برکت حضور و اقتدار امام خمینی (ره) ملت و همه مجاهدان راه خدا در صحنه انقلاب حاضر و از حیثیت و شرف ملت ایران دفاع کردند. آنها برای نابودی ایران اسلامی هشت سال با تمام امکانات نظامی دولت شرق و غرب بر ملت تاختند، اما نتوانستند یک وجب از خاک ایران را تجزیه کنند و این همان رأی‌هایی بود که شهدا  تقدیم استقلال ایران کردند.

شاهد بودم در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در مناطق جنگی زیر آتش بمباران و خمپاره رزمندگان عزیز و همه شهدا و جانبازان در صحنه نبرد به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفته و در تمام انتخابات‌ و تصمیم‌سازی‌های کشور حضور یافتند و اکثر آنها به درجه شهادت نایل شدند.

امروز جوانان، نوجوانان، پدران، مادران و همه آحاد ملت باید دست در دست دهند و در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب رئیس جمهور اصلح ان‌شاءالله رأی خود را با نام شهدا و کسانی که در راه اسلام زحمت کشیدند به صندوق بریزیم و قلب امام عصر (عج)، رهبر عزیز انقلاب و روح شهدا را شاد و مسرور کنیم. هر رأی ملت شریف ایران مشت محکمی در دهان یاوه‌گویان چپاولگران و دشمنان ایران و ملت است.

ان‌شاءالله در روز جمعه با اقتدار کامل همه ما پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم شد و فرد اصلح را بر کرسی قدرت اجرایی کشور منصوب می‌نماییم.

در پایان درود می‌فرستم بر ملت شریف ایران، جوانان، نوجوانان، ورزشکاران و قهرمان، حماسه‌آفرینان و  پدران، مادران، زنان و فرزندان شهدا».

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ