اعلام آمادگی رسمی فقط ۳ تیم برای حضور در لیگ کشتی تا امروز

اقتصاد ایران: با وجود اسم‌های مطرح شده برای حضور در لیگ برتر، تاکنون تنها سه تیم برای شرکت در لیگ برتر آزاد اعلام آمادگی رسمی کرده‌اند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، براساس تصمیم سازمان لیگ فدراسیون کشتی، رقابت‌های لیگ برتر قرار است نیمه اول شهریور ماه برگزار شود و شنیده می‌شود که لیگ امسال چندین تیم جدید خواهد داشت که این بر جذابیت رقابت‌ها و گرم‌تر شدن تنور لیگ برتر کشتی خواهد افزود.

حمید یاری رئیس سازمان لیگ کشتی در این مورد به خبرنگار تسنیم گفت: با وجود خبرهایی که درباره اعلام آمادگی برخی تیم‌ها در فضای مجازی مطرح شده است، اما تاکنون فقط سه اعلام آمادگی رسمی و مکتوب به سازمان لیگ داشتیم که از سوی صنایع غذایی معینی‌پور، سایپا و ستارگان ساری بوده است. البته دانشگاه آزاد هم مثل هر سال یک تیم در لیگ آزاد و یک تیم در لیگ فرنگی خواهد داشت و احتمال تیم‌داری گل‌گهر سیرجان هم که مدیریت آکادمی کشتی آزادش را به پژمان درستکار سپرده، مطرح است. از مجموعه میهن نیز ظاهراً قرار است دو تیم آزاد و فرنگی در رقابت‌ها شرکت کنند.

یاری راجع به احتمال تیم‌داری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر کشتی تأکید کرد: هیچ‌گونه اعلام آمادگی از سوی این دو باشگاه نداشتیم و بعید می‌دانم امسال آنها در لیگ برتر شرکت کنند.

رئیس سازمان لیگ کشتی درباره اینکه چه زمانی امکان ثبت قرارداد برای تیم‌ها مهیا خواهد شد، اظهار داشت: کار اعلام آمادگی تیم‌ها و ثبت‌نام که کامل شود، با توجه به اینکه کار ثبت قرارداد الکترونیک کشتی را در لیگ دسته اول استارت زدیم، به تیم‌ها وقتی به‌عنوان باشگاه ثبت شدند یوزرنیم و پسورد داده خواهد شد تا بتوانند خودشان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ