بچه‌های مسجد پای‌کار انتخابات/ قرارگاه دعوت به مشارکت ایجاد شد

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: قرارگاه دعوت به مشارکت مردم لرستان در انتخابات در مساجد راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: قرارگاه نهضت مشارکت با رویکرد دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و با عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به نقش بچه‌های مسجد در دعوت مردم به انتخابات، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری در انتخابات دارند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، افزود: دعوت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد، مهم‌ترین وظیفه و مأموریت بچه‌های مسجد در انتخابات است.

چگنی نژاد با اشاره به کارکردهای مختلف مساجد از جمله کارکردهای اجتماعی و سیاسی مساجد از صدر اسلام تاکنون، بیان کرد: جذب حداکثری به مساجد، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی، افزایش معرفت، حل مشکلات محله، شناسایی و پرورش استعدادها از برنامه‌های مسجد محور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ادامه داد: قرارگاه نهضت مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای مشارکت حداکثری آغاز به کارکرده است و برای افزایش مشارکت حداکثری پای‌کار آمده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه بر اساس قانون اساسی مردم نقش اساسی را در انتخاب دولت دارند، اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

چگنی نژاد، افزود: در قرارگاه مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تلاش می‌شود همه مردم برای حضور در پای صندوق مبلغ باشند و شاهد انتخاباتی پرشور و حداکثری باشیم.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۵ تیرماه، موجب اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی خواهد شد و چشم طمع دشمنان را کور می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ