پروژه های آبرسانی در شهرستان های بندرترکمن و گمیشان افتتاح شد

اقتصاد ایران: گرگان- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از آیین افتتاح پروژه های آبرسانی شهرستان های بندرترکمن و گمیشان خبر داد و گفت: بیش از ۷۷ هزار نفر از این پروژه ها بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح پروژه‌های آبرسانی شهرستان‌های بندرترکمن و گمیشان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها به منظور تأمین کمبود آب شرب در این شهرستان‌ها و روستاهای تحت پوشش به بهره برداری رسید.

وی افزود: حفر و تجهیز چاه قرنجیک با اعتباری بالغ بر ۵۲ هزار میلیون ریال، حفر و تجهیز چاه تصفیه خانه کردکوی و اجرای خط انتقال به طول ۱.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال، حفر و تجهیز چاه آق امام با اعتباری بالغ بر ۵۹ هزار میلیون ریال، مهندسی مجدد چاه مسکن مهر با اعتبار بالغ بر چهار هزار میلیون ریال، خرید آب خام از بخش خصوصی و بازسازی، تجهیز و مهندسی مجدد ۳ حلقه چاه با اعتباری بالغ بر ۴۱ هزار و ۴۳۰ میلیون ریال و همچنین احداث یک باب ایستگاه پمپاژ آب سیجوال و مخزن ذخیره هزار متر مکعبی آب شرب با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ هزار میلیون ریال برگزار شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها جمعاً با اعتباری بالغ بر ۳۳۵ میلیون و ۹۳۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است، گفت: با افتتاح این پروژه‌های آبرسانی جمعیتی بالغ بر ۷۷ هزار و ۳۹۵ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

رحیمی اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های فوق دبی استحصالی منابع تأمین آب شرب در شهرستان‌های بندرترکمن و گمیشان ۲۹ لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

آئین افتتاح پروژه‌های آبرسانی شهرستان‌های بندرترکمن و گمیشان با حضور زنگانه استاندار گلستان، ای ری نماینده مردم شهرهای غرب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، امام جمعه و مدیران دستگاه اجرایی استانی و شهرستانی برگزار شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ