فرزندان را با عشق به اهل بیت تربیت کنید

اقتصاد ایران: مشهد- مدیریت ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی گفت: شیعیان کانون محبت و مهر و عاطفه هستند؛ از این رو پدر و مادران نیز، فرزندان خود را به عشق اهل‌بیت(ع) تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عباس فرازی‌نیا در سومین همایش بزرگ و خانوادگی جهاد فرزندآوری با عنوان خانواده باشکوه در باغ خاتون مشهد اظهار کرد: پدران و مادران حاضر در این همایش، با نشاط و انگیزه بالا در طرح خانواده باشکوه شرکت کردند.

مدیریت ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه انسان باید چهار نوع رابطه را در زندگی حفظ کند، گفت: تفکر درباره هرکدام از آن‌ها موجب سعادت و خوشبختی انسان است، رابطه با خدا، رابطه با خودش، رابطه با خلق و رابطه با خلقت و طبیعت.

وی با اشاره به اینکه رابطه والد و فرزند بخشی از رابطه افراد با خلق است، بیان کرد: باید قدردان این نعمت بود و به مسائل مهم و مورد تاکید اسلام توجه کرد.

فرازی نیا به نگاه اسلام و اهل بیت (ع) نسبت به ازدواج اشاره و تصریح کرد: در اسلام همان‌طور که به ازدواج به هنگام بسیار تاکید شده، به فرزندآوری به موقع نیز بسیار تاکید شده است که بخش مهمی از سیره پیغمبر گرامی اسلام (ص) و اهل‌بیت (ع) است.

مدیریت ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه زن و شوهر باید به نیازهای همدیگر توجه کنند، افزود: نیاز فیزیکی و جسمی که شامل غذا، لباس و نیاز جنسی است و همچنین نیاز به امنیت، آرامش و عاطفی از مهم‌ترین نیازهای متقابل زن و مرد است‌.

وی خطاب به زوجین حاضر در سالن خاطر نشان کرد: همه شما به رشد و کمال احتیاج دارید و برای کسب علم به یکدیگر کمک کنید. مرد و زن هر دو نیاز دارند با بزرگواری همدیگر را تکریم کنند.

فرازی نیا تاکید کرد: شیعیان کانون محبت و مهر و عاطفه هستند و پدر و مادران نیز، فرزندان خود را با مهر اهل‌بیت (ع) عجین کردند.

مدیریت ارتباطات حوزوی تولیت آستان قدس رضوی به اهمیت مشارکت حداکثری اشاره کرد و گفت: ملت ایران در آزمایش‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس سرافزار است. مردم به عشق امام زمان و به امید آینده خوب، روز جمعه در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی به ویژگی انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: فردی که ادامه دهنده مسیر خدمت باشد قطعاً مایه خوشحالی و خوشنودی رهبر معظم انقلاب است.

فرازی نیا اظهار کرد: نظام اسلامی طبق وعده اولیای الهی به حکومت جهانی حضرت مهدی متصل می‌شود. تفاوت است بین رئیس جمهوری که در مساله سیاسی به خدا دلخوش می‌کند یا به کدخدا دل می‌بندد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ