هوش مصنوعی میدجرنی، تصویر دونالد ترامپ را به‌عنوان «رئیس‌جمهور آمریکا» می‌سازد

اقتصاد ایران: میدجرنی تصویر دونالد ترامپ را به‌عنوان رئیس‌جمهور فعلی و آتی آمریکا تولید می‌کند.

بنابر گزارش وبسایت Engadget، زمانی که این رسانه‌ از میدجرنی،‌ هوش مصنوعی تولید عکس مبتنی بر دستورات متنی، خواست تا تصویری از رئیس جمهور ایالات متحده و حتی رئیس جمهور بعدی ایالات متحده تولید کند، میدجرنی چهار تصویر به سبک‌های مختلف از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، تولید کرد.

زمانی که از میدجرنی خواسته شد تا تصویری از رئیس جمهور فعلی ایالات متحده تولید کند، در سه تصویر دونالد ترامپ و یک تصویر باراک اوباما را تولید کرد. تنها زمانی میدجرنی از تولید تصویری از ترامپ یا بایدن امتناع کرد که به‌صراحت اسم دو شخص مذکور در دستورات متنی تولید عکس گفته شد.

چهرتصویر از دونالد ترامپ در کنار یکدیگر
Midjourney

میدجرنی در این مورد گفت: «جامعه میدجرنی برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌ی احتمالی کمپین‌های تبلیغاتی دونالد ترامپ و جو بایدن در طول فصل انتخابات، این سرویس را ارائه نخواهد کرد.» این رویکرد جدید میدجرنی قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است.

سال گذشته از میدجرنی برای تولید عکس جعلی پاپ بندیکت با یک کت سفید پف‌دار از برندی معتبر استفاده شده بود و همچنین تصویر بسیار واقعی از جلسه‌ی دادگاه ترامپ قبل از دادگاه حقیقی در فضای مجازی منتشر شد. مدیران میدجرنی تصمیم گرفتند برای جلوگیری از تولید این‌گونه عکس‌ها که می‌تواند حساسیت‌های سیاسی و مذهبی را به‌دنبال داشته باشد، آزمایش‌های رایگان این سرویس را متوقف و کاربران را ملزم به پرداخت حداقل ۱۰ دلار در ماه برای استفاده از آن کنند.

مقالات مرتبط
  • میدجورنی چیست؟ هر آنچه باید درباره هوش مصنوعی هنرمند بدانید
  • قابلیت جدید هوش مصنوعی میدجرنی عکاسان را حیرت‌زده کرده است!

ماه گذشته مرکز مقابله با نفرت پراکنی دیجیتال CCDH، سازمان غیرانتفاعی که هدف آن جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست در فضای آنلاین است، توانست از میدجرنی برای ایجاد تصویری از بایدن درحالی که دستگیر شده و تصویری از ترامپ در کنار یک جسد استفاده کند. این موسسه با توصیف ظاهر فیزیکی هر کاندیدا، به جای نام آن‌ها برای تولید تصاویر گمراه کننده استفاده و اعلام کرد که در ۴۰ درصد از مواقع می‌توان قوانین این ابزار هوش مصنوعی تولید عکس را به راحتی دور زد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ