حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای قوی برای کشور است

اقتصاد ایران: اراک- دبیر جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی انقلاب استان مرکزی گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی پشتوانه‌ای قوی برای کشور است.

حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار مهر، جمهوریت و اسلامیت را ۲ رکن اصلی جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: جمهوریت به معنای مردم است و با افزایش میزان حضور مردم پای صندوق‌های رأی، به طور حتم نظام جمهوری اسلامی پشتوانه قوی‌تری دارد و این میزان باعث قدرت نظام ما خواهد شد.

وی با اشاره به وجود دشمنی‌های بسیار با نظام جمهوری اسلامی، گفت: در بسیاری از کشورها انقلاب رخ داده و پس از مدتی به پایان می‌رسد اما نظام جمهوری اسلامی با پشتوانه مردم شکل گرفته تا با رسیدن به قدرت، در برابر ظالم ایستادگی کنیم و چنانچه با مرام دین خود آشنا باشیم، نمی‌توانیم در برابر ظلم به مردم بی‌تفاوت باشیم.

وی افزود: چنانچه نسبت به ظلم دشمن به قشر مظلوم جامعه بی‌تفاوت باشیم، رفته رفته این ظلم به ما نیز خواهد رسید و دشمن بر ما مسلط می‌شود، زمانی ملت بزرگ ایران در چنگال این ظالمان اسیر بودند که امام راحل با انقلاب خود، نجات‌بخش مردم شد.

دبیر جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به شیوه‌های گوناگون دستیابی به قدرت، تصریح کرد: مردم با آگاهی و بصیرت، سعادت و خوشبختی خود و کشور را مد نظر داشته و فریب صحبت‌های بزک شده را نمی‌خورند و آن دسته از افرادی که به غرب چشم دوخته‌اند، نمی‌توانند از مشکلات مردم کم کنند.

۲ هزار واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشت

وی با اشاره به گفتگوی بی‌واسطه رئیس جمهور شهید با کارگران هپکو، اظهار کرد: با بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی، اکنون شاهد شکوفایی این واحد تولیدی هستیم و با این نگرش شهید جمهور بیش از ۲ هزار واحد تعطیل به چرخه تولید بازگشت همچنین بیش از ۶ هزار واحد تولیدی نیمه تعطیل احیا شد.

حجت الاسلام تاج‌آبادی با اشاره به اینکه تمام کشورها به منظور کسب منفعت حاضر به تعامل و همکاری با ما هستند، ادامه داد: اگر تمام امید و دغدغه دولتمردان توجه به آمریکا به عنوان کدخدا باشد، این اتفاق رخ می‌دهد با وجود تأیید چندباره سلامت اقدامات هسته‌ای ایران، هیچ ترتیب اثری در برجام مشاهده نشد و دولتمردان باید از این موضوعات درس گرفته تا گرفتار نشوند.

وی افزود: امید است آنچه که شایسته مردم ایران است در انتخابات پیش رو رقم بخورد تا روز به روز شاهد بالندگی و سربلندی بیشتر ملت بزرگ ایران باشیم.

دبیر جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی ادامه داد: برخی به دنبال کتمان اقدامات دولت شهید رئیسی بودند اما زمانی که خدا را داریم، نباید از کدخداها بترسیم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا از ظرفیت‌های مردم، بیشترین بهره مندی را داشته باشیم.

وحدت و امیدآفرینی ۲ رویکرد محوری جبهه انقلاب اسلامی

دبیر جبهه مردمی فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی، ضمن تقدیر از تعامل و هم‌افزایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با جبهه انقلاب اسلامی در راستای برگزاری نشست‌های انتخاباتی گفت: وحدت و امیدآفرینی، ۲ رویکرد محوری جبهه انقلاب است، تلاش شده تا از ظرفیت هر فردی که دل در گرو نظام دارد، بهره گیری کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ