مشارکت مردم در انتخابات سبب تقویت همبستگی برای حل مشکلات خواهد شد

اقتصاد ایران: بندرعباس- رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات سبب تقویت همبستگی برای حل مشکلات کشور خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مشارکت گسترده در انتخابات سبب تقویت همبستگی برای حل مشکلات کشور خواهد شد و مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای تأمین امنیت و اقتدار ملی و تقویت همبستگی اجتماعی و همدلی و هم‌افزایی حل مشکلات مؤثر است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران همواره، ملتی اهل حماسه‌آفرینی بوده است و قطعاً در انتخابات پیش‌رو نیز حماسه خواهند آفرید و با انتخاب اصلح کشور را به سوی پیشرفت و تعالی حرکت خواهند داد.

سهرابی افزایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را دو راهبرد اصلی در رابطه با انتخابات دانست و گفت: یکی از شاخصه‌هایی که کاندیدای اصلح بایست داشته باشد مرزبندی با دشمنان است؛ به هر صورت انقلاب اسلامی ایران پرچمدار گفتمان‌هایی در جهان است و رئیس جمهور باید بتواند از این گفتمان‌ها نمایندگی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید سهرابی تاکید کرد: انتخابات عرصه‌ای برای پاسداری از جمهوریت نظام اسلامی است بنابراین پایبندی به جمهوریت و اسلامیت از جمله معیارهایی است که باید مردم آن‌ها را در کاندیدای اصلح ارزیابی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب تبعیت از ولایت فقیه را از دیگر اصول و شاخصه‌های کاندیدای اصلح دانست و گفت: برای تقویت سرمایه اجتماعی نظام اسلامی، شورای نگهبان زمینه‌ای برای حضور سلیقه‌های گوناگون در چهارچوب و قانون اساسی فراهم کرده است و امروز دو تن از نامزدها توانسته‌اند خود را به مرحله دوم برسانند از این رو همه باید در گام نخست تلاش کنند که مشارکت بالا برود و اگر هر شخص یک نفر دیگر را در رأی گیری همراه خود کند قطعاً مشارکت رشد دوچندان خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ