مردم آذربایجان دین خود را به رئیس جمهور شهید ادا می‌کنند

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان اردبیل گفت: شهید رئیسی به آذربایجان آمد و در اعتلای این نقطه کشور جان خود را تقدیم کرد و مردم آذربایجان به این شهید ادای دین خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین نوری شامگاه سه‌شنبه در همایش طرفداران سعید جلیلی در اردبیل، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی با مجاهدتی تمام‌نشدنی اما خاموش در سنگر خدمت صادقانه به مردم به درجه رفیع شهادت رسید تا به همه ثابت کند که محور خدمت، محور بی‌ادعایی و در عین حال تلاش بی‌منت است.

وی تصریح کرد: ما ۲ راه بیشتر نداریم و باید یکی از این مسیرها را انتخاب کرده و در روز جمعه پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان اردبیل راه اول را راه مقاومت و تداوم راه شهید سلیمانی و شهید رئیسی اعلام کرد و گفت: در این مسیر خدمت ملت ایران انتظار خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه را دارند و قطعاً سعید جلیلی با قدرت و توان مضاعف تداوم بخش این مسیر عزتمند خواهد بود.

حجت‌الاسلام نوری راه دوم را راه تسلیم شدن در برابر آمریکا و نظام استکباری اعلام کرد و افزود: این راه بدبختی را ملت ایران ۳۲ سال با قدرت‌نمایی اصلاح‌طلبان تجربه کرده و دیگر دوست ندارند اریکه قدرت به دست چنین افرادی بیفتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر جبهه مخالف وارد میدان مدیریت شود بزرگترین ضربه و آسیب را به دوام راه شهید آیت‌الله رئیسی خواهد زد و ملت ایران با بصیرت تمام و آگاهی بی‌نظیر تلاش خواهند کرد تا همچنان محور خدمت خالصانه شهید آیت‌الله رئیسی با قدرت و قوت ادامه پیدا کند.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان اردبیل اضافه کرد: در این شرایط حساس تاریخی ملت ما قطعاً طرفدار عزت و عظمت این کشور خواهد بود و هیچ وقت صحنه را به نفع دشمنان خالی نخواهند گذاشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ