اولین رادار بومی کشور در فرودگاه آبادان در حال نصب است

اقتصاد ایران: اهواز- مدیر فرودگاه آبادان گفت: اولین رادار بومی کشور در فرودگاه آبادان در حال نصب است که برای کشور و خوزستان افتخاری به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان الواری نژاد ظهر امروز سه شنبه در نشست تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در خوزستان که در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد در خصوص اهم پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرا در دولت سیزدهم، اظهار کرد: با توجه به بافت فرسوده و قدیمی فروگاه آبادان، تقریباً هر روز در این فرودگاه در حال انجام پروژه هستیم؛ پروژه بهسازی بلوار فرودگاه، بهسازی سطوح پروازی باند و محل پارک هواپیماها از اقدامات انجام شده در این دولت است.

مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان بیان کرد: ترمینال مسافری که در دولت قبل یک بار افتتاح و نیمه کاره رها شده بود، مجدد از ابتدای سال‌جاری کار رفع نواقص آن آغاز شد و قصد داریم تا پایان سال آن را به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: محوطه جلویی فرودگاه و احداث پارکینگ‌های خودرویی برای رفاه حال مسافران از دیگر پروژه‌های در حال انجام است که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه بخشی از پارکینگ مسقف خواهد بود.

مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان گفت: نصب و راه اندازی سامانه پایش تصویری دوربین‌های مداربسته و ترمیم دیوار حفاظتی از دیگر پروژه‌های در حال انجام هستند.

الواری نژاد نصب و راه اندازی اولین رادار بومی کشور را از مهمترین پروژه‌ها خواند و گفت: اولین رادار بومی کشور در فرودگاه آبادان در حال نصب است که برای کشور و خوزستان افتخاری به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به ایام اربعین اظهار کرد: افتخار این را داریم که هر ساله در فرودگاه و مرز شملچه با برپایی موکب، خدمتگزار زائرین اباعبدالله الحسین (ع) باشیم و به آنها خدمات مورد نیازشان را ارائه دهیم.

مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان افزود: با توجه به شرایط و موقعیت خاص این فرودگاه، سه ماه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش پرواز و ۲۶ درصد افزایش اعزام و پذیرش مسافر را شاهد بوده ایم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ