ارتقای آمادگی پدافند زیستی در استان بوشهر

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ارتقای آمادگی پدافند زیستی در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین موسوی عصر سه‌شنبه در نشست کارگروه زیستی استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به احتمال وقوع تهدیدات متصور ناشی از عوامل زیستی و همچنین با توجه به شیوع اپیدمی‌ها و پاندمی های گذشته، نشان می‌دهد بایستی همه دستگاه‌ها با مشارکت همدیگر به‌منظور افزایش توان دفاع زیستی در استان و مدیریت یکپارچه و منسجم با فرماندهی واحد جهت مقابله با این‌گونه تهدیدات اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری جلسه با تأکید بر تقویت و ارتقای آمادگی پدافند زیستی با توجه به احتمال وقوع تهدیدات متصور ناشی از عوامل زیستی و تمرکز ویژه بر بیماری‌های منتقل از راه مهاجمان زیستی (پشه آئدس) بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با مدیریت یکپارچه و منسجم و فرماندهی واحد، می‌توانیم انسجام و توان مقابله زیستی را در استان بالا ببریم.

موسوی ضمن گزارش وضعیت کنترل هجوم پشه آئدس در استان اختصاصاً توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و اعضا ی کارگروه تخصصی زیستی استان گفت: از حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و اعضای تخصصی این کارگروه به جهت هم‌دلی و همکاری خوب بین سازمانی، از اعضای دبیرخانه پدافند غیرعامل و مدیریت حوادث دانشگاه نیز به جهت برنامه‌ریزی این نشست تقدیر و تشکر می‌کنم.

کاهش و حذف بیماری‌های منتقله

مشاور اجرایی رئیس دانشگاه و رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کاهش و حذف بیماری‌های منتقله از پشه آئدس در اولویت کاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

محسن صحرانورد اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تمام توان و با مشارکت کلیه دستگاه‌ها اقدامات لازم را برای کاهش و حذف بیماری‌های منتقله از راه پشه آئدس انجام داده است.

کارگروه تخصصی زیستی استان بوشهر به‌منظور پیاده‌سازی راهبردی عملیاتی پدافند زیستی در راستای رصد و پایش، نظام دیده‌بانی زیستی CDC در سطح استان توسط اعضا، برگزار شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ