اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی بوشهر ۳۰ درصد افزایش یافت

اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: در سال جاری، اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پور داوود عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در استان بوشهر در دست اجرا است که بخشی از این پروژه‌ها امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به طرح جاده وفاق بین دیر و کنگان، باند دوم محور ساحلی بوشهر گناوه، محور دیلم به بهبهان، محور خورموج به لاور شرقی، شهرک زیست فناوری دلوار، توسعه اورژانس شهید گنجی برازجان، ساخت و تکمیل مدارس اشاره کرد.

افزایش ۶۲ درصدی اعتبارات تملک دارایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: در سال جاری اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی در بوشهر، ۶۸ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال است که نسبت به اعتبارات سال قبل ۶۲ درصد افزایش یافته است.

وی مجموع اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی ۲۳ دستگاه اجرایی استان بوشهر را ۱۱ هزار و ۱۰۱ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبارات نسبت به رقم ابلاغی ابتدای سال قبل در حدود ۳۰ درصد رشد داشته است.

پورداوود افزود: این اعتبارات به ترتیب با اولویت طرح‌های نیمه تمامی که امسال به بهره برداری می رسند و همچنین پرداخت خواسته‌های پیمانکاران، بین طرح‌های عمرانی استان توزیع خواهد شد.

وی گفت: این غیر از اعتباراتی است که به طرح‌های ملی استان که در پیوست‌های قانون بودجه لحاظ شده در نظر گرفته شده است.

تخصیص ۶۷ درصد اعتبارات استانی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر ادامه داد: کل اعتبارات استانی ابلاغ شده از محل همه ردیف‌های اعتباراتی در سال ۱۴۰۲ به استان ۴۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان، ۲۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیارد ریال معادل ۶۷ درصد، تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: این میزان تخصیص اعتبار بین هزار و ۴۰۰ طرح عمرانی توزیع شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر یادآور شد: همچنین کل اعتبارات ارزش افزوده پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در سال ۱۴۰۲، ۴۰ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰ درصد رشد داشته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ