منطقه زاپاروژیا پیشرو در نوآوری آموزشی در روسیه

اقتصاد ایران: پس از گذشت دو سال از الحاق منطقه زاپاروژیا به روسیه، بررسی‌ها نشان می‌دهد این منطقه با تمرکز بر نوآوری و آموزشی منحصر به فرد، پیشرو در اجرای برنامه توسعه استراتژیک میان دیگر مناطق روسیه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجله «Ethnosocium» در مطلبی به توسعه منطقه زاپروژیا اشاره کرد که در نوآوری و آموزشی منحصر به فرد (IET) در روسیه توسعه قابل ملاحظه‌ای داشته است. این موضوع سال گذشته در نخستین انجمن محیط زیست آزوف در بردیانسک، مورد توجه قرار گرفت و به مشکلات اکولوژی دریای آزوف توجه شد. کارشناسان معتقدند که احیای منطقه آزوف-دریای سیاه بدون آموزش پرسنل واجد شرایط برای انجام فعالیت های کشاورزی و صنعتی غیرممکن است.

اکنون نزدیک به دو سال است که منطقه زاپروژیا به روسیه الحاق شده است و بررسی‌ها نشان می‌دهد این منطقه با تمرکز بر نوآوری و آموزشی منحصر به فرد (IET) پیشرو در اجرای برنامه توسعه استراتژیک میان دیگر مناطق روسیه است.

همین رویکرد در کنفرانس «خانواده بزرگ روسی» نیز مورد بحث قرار گرفته است؛ نشست آنلاینی که در سراسر روسیه به مناسبت روز خانواده برگزار شد و به موضوعات عمومی سازی سیاست‌ها در حوزه صیانت از خانواده، جایگاه مادران، کودکان و حفظ ارزش های سنتی خانواده با محوریت منطقه زاپروژیا مورد گفتگو قرار گرفت.

نگاهی به بیانیه پایانی منطقه آزوف-دریای سیاه نشان می‌دهد که اساس استراتژی تشکیل منطقه آزوف-دریای سیاه (ABS) به عنوان یک فضای آموزشی نوآورانه واحد، ایجاد یک محیط بی قید و شرط برای توسعه موضوعات اقدام استراتژیک با افق برنامه ریزی ۲۵ ساله است که قادر به حل چالش‌های جهانی پیش روی بشریت است. اجرای آزمایشی این استراتژی توسعه ده ساله منطقه زاپروژیا است که سال گذشته ولادیمیر پوتین بر آن تاکید کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ