حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای نشان از سلامت انتخابات است

اقتصاد ایران: گرگان- رییس هیات نظارت بر انتخابات گلستان گفت: حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی یکی از بسترهای مهم اطمینان بخشی به سلامت انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا بهمنی‌نژاد عصر سه شنبه در جلسه با رئیس ستاد انتخابات استان و فرمانداران استان اظهار کرد: با کمک همه عوامل نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی و قضائی، انتخاباتی سالم، امن، بدون مشکل و بی‌حاشیه را شاهد بودیم که از ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها و هیأت‌های اجرایی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیار خوب عمل شد و یکی از سالم‌ترین و امن‌ترین انتخابات‌ها به شمار می‌آید، افزود: در مرحله دوم به واسطه جدی‌تر شدن رقابت بین دو نامزد با جناح و گفتمان متفاوت بسیار بیشتر است.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: رعایت اصل بی‌طرفی در ماده ۷۳ قانون انتخابات، مجریان و ناظرین را از هرگونه موضع‌گیری له یا علیه هر یک از نامزدها منع کرده و جرم انگاری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رأی یکی از بسترهای مهم اطمینان بخشی به سلامت انتخابات است و کمک می‌کند که شبهات برطرف شود، از این رو باید بستر حضور آنها را هم‌چون دور اول فراهم کرد، البته نمایندگان نامزدها هیچ‌گونه دخالتی در فرایند انتخابات نمی‌توانند داشته باشند و فقط نظاره‌گر هستند.

بهمنی نژاد اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات، هماهنگی هیأت نظارت و هیأت اجرایی بسیار خوب و اثربخش بود، اما باید این هماهنگی‌ها بیشتر شود تا تأخیر در اجرای فرایند به‌خصوص در شروع فرایند کم شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ