طرح‌های جهاد کشاورزی در دیلم حمایت ویژه می‌شوند

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دیلم گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم مجموعه جهاد کشاورزی را ویژه خواهیم دید و در بحث آبخیزداری، آبزی پروری، امور عشایر، دامپزشکی و تعاون روستایی حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در نشست با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و مدیران کل ادارات تابعه ضمن خیر مقدم و قدر دانی از زحمات مسئولان خدوم مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی اظهار کرد: در حوزه کشاورزی باید کارهایی انجام دهیم که زیرساخت‌ها برای کسانی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند آماده باشد چرا که باعث خود کفایی، ایجاد اشتغال و درآمد زایی خواهد شد.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه مرغوب ترین زمین‌های موجود در استان بوشهر مربوط به شهرستان دیلم و دشت لیروای است، افزود: بیش از ۱۳ رودخانه فصلی در شهرستان داریم که با ایجاد سد می‌توان آب مورد نیاز شهرستان را تأمین و با بحران کم آبی مبارزه کرد.

طرح‌های جهاد کشاورزی در دیلم حمایت ویژه می‌شوند

اسدی خاطرنشان کرد: افراز و سند دار کردن زمین‌های کشاورزی از دیگر کارهای خوب دولت سیزدهم در شهرستان دیلم است که تا کنون ۱۴ روستا زمین‌هایشان افراز و سند دار شده است.

محمد اسدی با توجه به تاکید استاندار بوشهر به اولویت دار بودن طرح‌های اقتصادی در سال ۱۴۰۳ بیان داشت: شهرستان دیلم در حوزه اقتصادی آمادگی این را دارد که علاوه بر طرح‌های روتین گذشته، بر روی پرورش ماهی در قفس، دامداری، پرواربندی دام سبک و سنگین، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران این بخش داشته باشد.

طرح‌های جهاد کشاورزی در دیلم حمایت ویژه می‌شوند

وی گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم مجموعه جهاد کشاورزی را ویژه خواهیم دید و در بحث آبخیزداری، آبزی پروری، امور عشایر، دامپزشکی و تعاون روستایی حمایت خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ