سلامت و امنیت انتخابات جز اولویت ها است

اقتصاد ایران: گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه ما نقشی در نتیجه انتخابات نداریم، گفت: سلامت و امنیت انتخابات جز اولویت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر عصر سه شنبه در جلسه با رئیس هیأت نظارت استان و فرمانداران شهرستان‌ها، ضمن تشکر و قدردانی به‌واسطه برگزاری موفق مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: بدون تردید کسب رتبه دوم کشوری در آغاز فرایند انتخابات و شروع به کار شعب اخذ رأی، حاصل تلاش‌های دل‌سوزانه و اهتمام ویژه همه عوامل اجرایی و راهبری درست استاندار در هدف‌گذاری لحظه نقص صفر در ساعت ۸ صبح و آغاز فرآیند اخذ رأی است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۹۹ درصد شعبات بدون مشکل و به موقع شروع به کار کردند، افزود: هدف ما رفع نقص آن یک درصد است، چون حتی نقص یک درصدی را در شأن ایران اسلامی، استان گلستان، ستاد انتخابات و خود نمی‌دانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: استاندار گلستان از اول تشکیل ستاد انتخابات و آغاز فرایند انتخابات در کنار ستاد بوده و به صورت مستمر و متعدد بر سلامت و امنیت انتخاب تاکید داشت و ایشان در مرحله دوم انتخابات به‌واسطه حساسیت بالا بیش از قبل هم‌چنان بر سلامت و امنیت انتخابات تاکید دارند.

وی یادآور شد: وظیفه ما در برگزاری انتخابات سالم، بسیار حساس است، این حساسیت در دور دوم به واسطه رقابتی شدن بین دو نامزد با جناح متفاوت بسیار بیشتر است، لذا باید دقت و ملاحظه بیشتری داشته باشیم و به‌گونه‌ای عمل کنیم که بهانه‌ای به دست دشمنان، معاندین، بدخواهان و سو استفاده کنندگان ندهیم.

مهاجر اظهار کرد: با توجه به حساسیتی که در این دور انتخابات وجود دارد، مهم‌ترین مسئله حفظ آرامش و دقت مجریان در سلامت و صیانت از آرای مردم است، وظیفه همه ما تحقق عینی بخشیدن مسئله سلامت انتخابات است.

وی افزود: ما امانت‌دار آن چیزی هستیم که مردم رقم می‌زنند و انتخاب می‌کنند و مطلقاً نقشی در نتیجه انتخابات نداریم، اما افرادی بی‌اطلاع یا مغرضانه با موضوعات واهی و بدون اساس همه زحمات و تلاش‌های خالصانه مجریان را زیر سوال می‌برند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ