مرادی: مطابق با پروتکل ها داوران برای بازی ها انتخاب می شوند

اقتصاد ایران: سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: مطابق با پروتکل های AFC و فیفا داوران برای انجام بازی ها انتخاب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانیال مرادی در خصوص اولین جلسه کمیته داوران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز اولین جلسه اعضای جدید کمیته داوران که مراسم اهدای احکام بود با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد. تغییراتی داشتیم که ۲ عضو جدید به ما اضافه شدند. حسین نیرویار و علی جوادی به کمیته داوران اضافه شدند و سه عضو قبلی اسماعیل صفیری، علی خسروی و سیدحسین زرگر هم احکام جدید خود را از تاج دریافت کردند.

او در رابطه با چینش داوران برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر گفت: دپارتمان داوری چیدمان‌ها را به صورت پیش‌نویس انجام و مطابق پروتکل‌های AFC و فیفا انجام می‌دهد و یک زیر مجموعه در کمیته داوران شکل گیرد. برای هر لیگ عزیزان نظر می‌دهند و در نهایت با امضای دبیرکل ابلاغ می‌شود.

مرادی در پاسخ به این سوال که چه زمانی رئیس کمیته داوران انتخاب خواهد شد، گفت: انتخاب رئیس هر کمیته برعهده رئیس فدراسیون فوتبال با هماهنگی و موافقت هیأت رئیسه است. اینکه چه زمانی رئیس کمیته داوران انتخاب شود را واقعاً نمی‌دانم.

سرپرست کمیته داوران در رابطه با اینکه آیا لیست داوران الیت تغییر می‌کند یا خیر تصریح کرد: در حوزه داوران بین‌المللی در فوتبال آقایان، ۷ داور الیت و ۹ کمک داور الیت داریم. در بانوان هم ۳ داور و ۲ کمک داور الیت داریم. در فوتسال و فوتبال ساحلی هم تعدادی که هستند الیت هستند و خدا را شکر غیر الیت نداریم. با توجه به شرایط سنی که عزیزان دارند، تغییرات در هر زمانی محتمل است ولی فعلاً بعید می‌دانم تغییراتی داشته باشیم مگر اینکه کمیته داوران به تصمیماتی برای آینده داوری کشور برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ