رونمایی از کتاب "خادم ملت"، خاطراتی از شهید رئیسی در اندونزی

اقتصاد ایران: کتاب "خادم ملت" که روایتی از سیره و دستاوردهای شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی است، در کشور اندونزی رونمایی شد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، با برگزاری آیینی به مناسبت ایام چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در کشور اندونزی، از کتاب خادم ملت رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی این کشور و ایرانیان مقیم برگزار گردید از ترجمه اندونزیایی کتاب خادم ملت، در رادیو ملی جمهوری اندونزی رونمایی شد.

در این مراسم محمد بروجردی، سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن تجلیل از ابعاد شخصیتی آیت الله رئیسی تاکید کرد: ایشان خود را وقف خدمت مخلصانه و مستمر نه تنها به مردم ایران بلکه به مستضعفان جهان کرده بود.

وی افزود: بدلیل همین حمایت قاطع رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید از ملت‌های مسلمان بویژه مردم مظلوم فلسطین بود که مجالس تعزیت برای ایشان در سراسر جهان برگزار شد.

سید ابراهیم رئیسی , کشور اندونزی ,

در این مراسم نصر‌الدین عمر امام جمعه مسجد جامع استقلال از بزرگترین مساجد جهان اسلام که از شخصیت‌های بزرگ دینی اندونزی محسوب می‌شود، یاد و خاطره حضور سال گذشته آیت الله رئیسی را در این کشور گرامیداشت و با دولت و ملت ایران در سوگ شهدای خدمت ابراز همدردی کرد.

کتاب خادم ملت در راستای تبیین سیره و دستاوردهای آیت الله رئیسی، طی دوران خدمت ایشان به ایران و جهان اسلام به رشته تحریر درآمده است.

در کتاب خادم ملت به زندگی رئیس جمهور شهید طی دوران تحصیل، نگرش ایشان به آینده، تعامل با جهان، پویایی در دنیای اسلام، فعالیت‌های عدالت محور، پشتیبانی از اقشار نیازمند، دیدگاه وی نسبت به حکومت دینی، دفاع از مظلومان و استکبار ستیزی، زندگی مردمی، خدمت بعنوان خادم اهل بیت(ع)، بردباری و انقادپذیری، مجاهدت در روزهای سخت و  شایسته سالاری پرداخته شده است.

امیر علی شریفی بعنوان نویسنده در این کتاب کوشیده است همه ابعاد خدمات مخلصانه بزرگ شهید خدمت را در دوران پربرکت زندگی وی به شایستگی تبیین و به خوانندگان داخلی و خارجی اثر منتقل نماید.

کتاب «خادم ملت» با همکاری ریاست جمهوری، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا از سوی انتشارات نخل در تیرماه 1403 به زبان اندونزیایی ترجمه و منتشر گردیده است.  یادآور می‌شود در این مراسم کتاب مذکور به تعدادی از شخصیت ها تقدیم شد و قرار است همچنین در بین اندیشمندان، علما، فرهیختگان و طی دیدار با مراکز دیپلماتیک، آکادمیک، فرهنگی و علمی اندونزی به منظور بهره برداری شایسته اهدا شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ