دور دوم انتخابات با هر نتیجه ای باید سبب انسجام ملی شود

اقتصاد ایران: رشت- مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با هر نتیجه‌ای باید سبب انسجام ملی، پیوند عاطفی و ایمانی مردم ایران شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شفیعی ثابت با تاکید بر هوشیاری مردم در برهه حساس سیاسی گفت: رقابت‌های انتخاباتی لازم و ضروری است و تشدید اختلافات و درگیری و حساسیت‌ها سبب طمع دشمنان برای بهره برداری و سواستفاده می‌شود.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: کنترل رفتار سیاسی فردی و جمعی و اجتماعی در ایام انتخابات در فضای حقیقی و مجازی سبب کاهش گسل‌های اجتماعی شده و فردای انتخابات باید همه مردم با سلایق مختلف کنار هم زندگی مسالمت آمیز و سازنده داشته باشند.

وی ادامه داد: شایعه سازی، تخریب رقیب، توهین و پیش بینی‌های غیر مستند و بازنشر محتوای غیرسازنده در فضای مجازی سبب جو روانی منفی خواهد شد که هر دولتی سرکار بیاید قطعاً در مسیر تحقق وعده‌هایش دچار مشکل خواهد شد پس باید فکر آرامش جامعه برای فردای انتخابات باشیم.

وی گفت: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با هر نتیجه‌ای باید سبب انسجام ملی و پیوند عاطفی و ایمانی آحاد مردم ایران اسلامی بشود و مقدمه آن رعایت انصاف در تبلیغات و رقابت و هواداری است.

شفیعی دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: روش‌های متفاوت برای اداره جامعه طبیعی و تضارب آرا سطح بینش عمومی جامعه را در این انتخابات چند پله بالاتر برده است و باید از این ظرفیت آگاهی برای کسب تجربه از حوادث و فتنه انگیزی دشمنان این ملت استفاده کنیم تا طمع آنان خنثی گردد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ