فرصتی برای فرصت سوزی در سیستان و بلوچستان نداریم

اقتصاد ایران: زاهدان_ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در استان فرصتی برای فرصت سوزی نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شریفی ظهر امروز سه شنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان، افزود: در استان فرصتی برای فرصت سوزی وجود ندارد براین اساس همه خصوصاً روابط عمومی‌ها برای آگاهی بخشی به مردم باید تلاش کنند، اگر جامعه ما در مسائل مختلف اغنا می‌شد، بسیاری از مسائل در استان پیش نمی‌آمد.

وی تاکید کرد: ما در سیستان و بلوچستان برای ناموس فارس و بلوچ تفاوتی قائل نیستیم و در سال‌های اخیر، با نگاهی ویژه خدمات رسانی و خدمات دهی به ساکنان شمال و جنوب را انجام داده و انجام می‌دهیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر ارائه خدمات به مردم از طریق سامانه‌های پیامکی، فضای مجازی و رسانه‌ها و غیره، خاطر نشان کرد: در هزار روز گذشته و ۴۵ سال اخیر، اتفاقات بسیار مثبت و خوبی در استان افتاده و همه مردم این خطه پهناور این موضوع را لمس کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به تهران نیز این موضوع مخابره شده که نسل جدیدی از مدیران و کارشناسان در لایه‌های مختلف استان وجود دارند که حرف برای گفتن دارند.

شریفی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند به کمک‌کل کشور و به عنوان پیشران انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان، استانی توانمند است باید از حوزه قومیت و مذهب در استان عبور کنیم و اجازه ندهیم، فردی در هر جایگاه و سمتی که دارد بخواهید از این دو بخش ما را تحریک‌کند، بلوچ و فارس این خطه پهناور، افتخار ایران هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: دست هر مدیر، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا و انقلابی، چه شیعه و سنی و چه فارس و بلوچی که در استان سمت داشته باشد و برای مردم و توسعه سیستان و بلوچستان تلاش کند، می بوسم.

وی تاکید کرد: ما قرار نیست به دهه هشتاد برگردیم، شما مسؤولان و فعالان حوزه روابط عمومی، تلاش کنید تا این استان ترند اول کشور و سوخت و عامل حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی شود.

شریفی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت، نظام و همه مسؤولان، نگاه ویژه ای به استان دارند، براساس سند جامع توسعه استان، «حال خوب اجتماعی» اولویت سیستان و بلوچستان است و همه برای رسیدن به موضوع باید تلاش کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ