برخلاف تصور قبلی، احتمالاً طراحی اپل واچ سری ۱۰ تغییر چشمگیری نخواهد داشت

اقتصاد ایران: شایعات زیادی از تغییرات طراحی نسل جدید اپل واچ اولترا و اپل واچ سری ۱۰ وجود دارد؛ اما ظاهراً قرار نیست شاهد تغییرات زیادی در این محصولات باشیم.

در سال گذشته، شایعاتی وجود داشت که اپل روی طراحی کاملاً جدیدی برای اپل واچ کار می‌کند که با نام Apple Watch X شناخته می‌شود؛ با این حال، آخرین گزارش‌ها در مورد آینده اپل واچ، این موضوع را تأیید نمی‌کنند.

بلومبرگ سال پیش طی گزارشی، اپل واچ X را بزرگ‌ترین بازنگری تا به امروز برای این محصول خواند. شایعات حاکی از آن است که طراحی جدید، ساعت هوشمند اپل را باریک‌تر می‌کند و احتمال دارد سیستم بند جدید باعث عدم سازگاری با بندهای ساعت فعلی شود.

بازطراحی اپل واچ توسط منابع دیگر نیز تأیید شده است، اگرچه برخی تحلیلگران و حتی بلومبرگ به دلیل پیچیدگی‌های موجود، احتمال به تعویق افتادن طراحی جدید به سال ۲۰۲۵ را مطرح کرده‌اند.

طرح شماتیک اپل واچ سری ۱۰ نمای جلو و جانبی
طرح شماتیک اپل واچ سری ۱۰
91Mobiles

مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر سرشناس، می‌گوید که اندازه‌های اپل واچ سری ۱۰ از ۴۱ میلی‌متر و ۴۴ میلی‌متر به‌ترتیب به ۴۵ میلی‌متر و ۴۹ میلی‌متر افزایش خواهد یافت.

مارک گرمن از بلومبرگ در راستای تأیید این موضوع گفت: «نسخه‌ی سوم اپل واچ اولترا امسال تقریباً شبیه نسخه‌ی اصلی به نظر می‌رسد و سایر مدل‌های ساعت همچنان شبیه سری ۴ که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، هستند.»

مقالات مرتبط
  • اپل واچ سری ۱۰ احتمالاً طراحی باریک‌تر و صفحه بزرگ‌تر خواهد داشت
  • بهترین برنامه‌ های رایگان اپل واچ که باید امتحان کنید

فعلاً نمی‌توان اظهار نظر قطعی‌ در مورد طراحی اپل واچ‌های جدید داشت اما شاید شایعات مبنی بر تغییر اساسی طراحی ساعت‌های هوشمند اپل از پایه بی‌اساس بوده‌اند یا اپل به دلیل مشکلات تولید فعلاً پروسه‌ی طراحی جدید را به تعویق انداخته است.

شایعات مربوط به تغییر طراحی اپل واچ تنها مربوط به مدل امسال نیستند. در سال ۲۰۲۱ شایعاتی مربوط به تغییرات ظاهری اپل واچ سری ۷ منتشر شد اما در نهایت این محصول شباهت زیادی به نسل پیشین خود داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ