رئیس جمهور جدید به وعده‌های خود عمل کند/ مشکلات معیشتی برطرف شود

اقتصاد ایران: اردستان-امام جمعه اردستان ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: وظیفه منتخب مردم که رئیس جمهور می‌شود این است که عمل به وعده‌های خود داشته باشد.

حجت الاسلام حسن دهشیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به مرحله دوم رسیده که مردم باید یک‌بار دیگر در ۱۵ تیرماه پای صندوق‌های رأی بیایند و با انتخاب نامزد اصلح کار را تمام کنند.

وی افزود: بنا به فرموده رهبر انقلاب در ارتباط با انتخابات دو موضوع وجود دارد یکی تشویق مردم برای حضور حداکثری و دیگری نیز گزینش فرد اصلح برای ریاست جمهوری است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: با توجه به معیارها و مسائلی که رهبر انقلاب مطرح کردند مردم خودشان فرد اصلح را تشخیص می‌دهند و در نهایت یک نفر را از میان دو کاندیدای دور دوم انتخابات، انتخاب می‌کنند بنابراین حضور حداکثری و گزینش اصلح وظیفه مردم است.

حجت الاسلام دهشیری تصریح کرد: وظیفه منتخب مردم که رئیس جمهور می‌شود این است که عمل به وعده‌های خود داشته باشد، خدمت به مردم را در سرلوحه کارهای خود قرار دهد و مشکلات موجود در جامعه به‌ویژه برای جامعه جوان، دختران و پسران را درک کرده و رفع کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور جدید مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند، اضافه کرد: رئیس جمهور شخص دوم کشور و مقام اول اجرایی کشور محسوب می‌شود، دوران مسئولیت کوتاه و زودگذر است و اگر رئیس جمهور برای مردم خوب کار کند همچون شهدای خدمت نام او ماندگار خواهد شد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه هر مسئولی سعی دارد که به بهترین شکل کار را تحویل دهد، ادامه داد: بهترین‌ها را با دو عنوان می‌توان شناخت یکی اینکه کار فرد برای خدا باشد نه خودنمایی و دیگری اینکه رضایت مردم را به دست آورد.

حجت الاسلام دهشیری یادآور شد: شهید رئیسی خدمات قابل توجهی در کشور انجام داد و در نهایت در مسیر خدمت به مردم نیز به شهادت رسید، اگر رئیس جمهور بعدی تکمیل کننده خدمات شهید جمهور باشد مسلماً آن زحمات هدر نمی‌رود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ