اذعان شاباک اسرائیل به پر شدن زندان‌های این رژیم

اقتصاد ایران: سازمان امنیت داخلی رژیم اسرائیل در توجیه آزادی رئیس بیمارستان شهر غزه که جنجال زیادی به پا کرد، گفت که دیگر جایی برای نگهدای این گروگان‌ها ندارد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان امنیت داخلی رژیم اسرائیل (شاباک) امروز سه شنبه بعد از اقدام جنجالی دیروز خود در آزادی رئیس بیمارستان الشفاء غزه، در واکنش به انتقادها علیه خود و این تصمیم، از این اقدام خود دفاع کرد.

شاباک در بیانیه‌اش اعلام کرد: ما عملیات بازداشت اسرا به دلیل عدم وجود مکان برای بازداشت آن‌ها را لغو می‌کنمی و بیش از یک سال است که درباره وضعیت داخل زندان‌ها هشدار داده‌ایم.

شاباک رژیم اسرائیل دیروز دکتر محمد ابو سلیمه را بعد از هفت ماه بازداشت به همراه پنجاه فلسطینی آزاد کرد که انتقاد شدید صهیونیست‌ها حتی دفتر نخست وزیری اسرائیل را در پی داشت و اظهارات این اسرا به همراه وضعیت ظاهری آن‌ها که نشان از وضعیت اسفناک در داخل زندان‌ها داشت، مزید بر علت شد که وزرای کابینه نتانیاهو شاباک را به دلیل این تصمیم به باد انتقاد بگیرند.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

آزادی این اسیر که جزو پزشکان مهم در نوار غزه است، موجی از خشم و ناراحتی در بین صهیونیست‌ها راه انداخت و اولین واکنش از آن وزیر افراطی کابینه رژیم اسرائیل بود.

 ایتمار بن گویر، وزیر امنیت رژیم اسرائیل در واکنش خود به این خبر، خواستار برکناری رئیس شاباک (امنیت داخلی رژیم اسرائیل) به دلیل آزادی مدیر بیمارستان الشفاء غزه شد. منابع نزدیک به نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز فاش کردند که نتانیاهو در قضیه آزادی رئیس بیمارستان الشفاء شهر غزه ناراحت است؛ برای اینکه او از طریق رسانه‌ها از این ماجرا باخبر شده است و از مسئولان خواسته در این باره در اسرع وقت پاسخ دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ