کتاب «آدم نما» منتشر شد/ رونمایی در انجمن صنفی موسیقی

اقتصاد ایران: کتاب «آدم نما» به قلم آهنگساز و نوازنده فعال موسیقی با مضمونی اجتماعی منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «آدم نما» عنوان یکی از آثار منتشر شده از سوی بهنام خدارحمی نوازنده و آهنگساز موسیقی است که با برگزاری یک مراسم رونمایی در دفتر انجمن صنفی هنرمندان موسیقی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در این مراسم که روز دوشنبه یازدهم تیر ماه در محل انجمن صنفی موسیقی ایران برگزار شد، کتاب «آدم نما» با امضای مولف تقدیم حضار شد.

محمد اطیابی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی موسیقی در بخشی از این رونمایی گفت: حافظ که به تعبیری سخنگوی ضمیر ناخودآگاه ما ایرانی هاست، زیرکانه و رندانه در مطلع غزلی این گونه می سراید: «نقدها را بود آیا که عیاری گیرند/ تا همه صومعه داران پی کاری گیرند» و به واقع ارزش و معنای این سخن را این روزها بیشتر می توان درک کرد.

وی افزود: این روزها که به مدد رسانه های جهان‌شمول اجتماعی، صاحبان نظر و صاحب هنران، بیشتر شده اند هر انسانی، برای برجسته شدن در یک حوزه، بایستی خون دل‌ها بخورد و خاک صحنه را بر پیشانی بساید. مگر می توان انکارکننده زحمات بزرگان «در هر حوزه ای» بود و این گونه از ابتذال صاحب نظر شدن غمین نبود؟ حافظ به درستی می گفت که عروج به فلک سروری به دشواری است، باید امن و آسایش را بلا دانست و رهروی جهانسوز بود.

وی ادامه داد: به هر روی، این روزها که در دست هر انسانی رسانه ای هست، تشخیص خوب از بد، سره و ناسره و طلا و مطلا کمی دشوار شده است. اما امید در دل ما را بر آن می دارد که به صاحبان هنر و علم و نبوغ واقعی احترام بگذاریم و با در صدر نشاندن آنان عرصه را بر مدعیان دروغین ببندیم و این ملاحظات، بهانه ای برای معرفی داستان متفاوتی با عنوان «آدم نما» به قلم بهنام خدارحمی شد. کتابی که با تمثیل و کنایه، سعی دارد بخشی از این واقعیت های اجتماعی را نمایش دهد.

از بهنام خدارحمی پیش از این علاوه بر تولید و ساخت موسیقی، کتاب هایی در زمینه موسیقی، رمان و داستان های کودک منتشر شده است.

«آدم نما» توسط انتشارات تاو منتشر شده و هم اکنون در کلیه کتابفروشی های معتبر کشور در دسترس علاقه مندان است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ