برخی پیشاپیش «ناامیدی» و «نمی‌توانیم» را به مردم القا می‌کنند

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برخی می‌گویند یکسری مشکلات و ضعف‌ها و آسیب‌ها در کشور وجود دارد و به دلیل این مشکلات پیشاپیش «ناامیدی» و «نمی‌توانیم» را به مردم القا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جمع هواداران خود در سالن شهید چاغروند خرم آباد در سخنانی با اشاره به اینکه خدا را شکر می‌کنم و سپاس می گویم که امروز این افتخار و توفیق را پیدا کردم که در این استان عزیز لرستان و در این شهر دوست داشتنی، در جمع شما مردم عزیز، خون گرم، مهمان نواز و غیور حضور پیدا کردم؛ اظهار داشت: هر وقت ما یاد لرستان می‌کنیم، کسی نمی‌تواند آن دلاورمردی ها و آن دلاورانی که برای سال‌ها و دهه‌ها و قرن‌ها به این کشور در مقاطع حساس خدمت کردند را فراموش کند.

وی تصریح کرد: کسی نمی‌تواند یاد دلاورمردی های مردم لرستان را در دفاع مقدس فراموش کند، سلام به مردم لرستان که چنین فرزندانی را تقدیم کرد، سلام به خرم آباد و بروجرد و دورود و ازنا و الیگودرز و همه مردم غیور لرستان.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سلام به لرستان مهد فرهنگی و فرزانگی و فقاهت که مرحوم آیت الله بروجردی فرزند این استان است، مرحوم آیت الله کمالوند و مرحوم آیت الله طاهری خرم آبادی بزرگان این منطقه هستند، افزود: استاد بزرگ ما دکتر جعفر شهیدی فرزند این سرزمین است؛ یک استان در عرصه‌های مختلف فرزندانی را تقدیم می‌کند که هر یک از آنها در عرصه‌هایی ستاره‌های درخشان هستند.

جلیلی با تاکید بر اینکه امروز ما برای یک هدف بزرگ، یک انتخاب بزرگ جمع شده ایم، افزود: ما امروز در یک دو راهی برای انتخاب هستیم، در بحث‌های تلویزیونی و سخنرانی‌ها می‌شنوید، دو نگاه مطرح است، یک عده می‌گویند یکسری مشکلات و ضعف‌ها و آسیب‌ها هست و به دلیل این مشکلات پیشاپیش «ناامیدی» و «نمی‌توانیم» را القا می‌کنند.

در حال تکمیل…

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ