بزرگ‌ترین آسیب نگاه غربگرایی، غفلت از ظرفیت‌های داخلی است

اقتصاد ایران: شهرکرد-نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس گفت: بزرگ‌ترین آسیب نگاه غربگرایی، غفلت از ظرفیت‌های داخلی است، گذشته هم نشان داده، هیچگاه بیگانگان دلسوز کشور نبودند.

نورالله حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بزرگ‌ترین آسیب دولتی با نگاه غربگرایی، غفلت از ظرفیت‌های داخلی است، گذشته هم نشان داده است هیچگاه بیگانگان دلسوز کشور نبودند.

وی افزود: در این زمینه دو آسیب وجود دارد اول اینکه به دشمن غیرقابل اعتماد، اعتماد می‌کنیم و آن‌ها هم چون خواهان پیشرفت ایران نیستند تلاش می‌کنند کشور را به عقب ببرند.

نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس ادامه داد: آسیب دیگر اینکه انگیزه‌های داخلی را از بین می‌برد و اصولاً در این شرایط در چهار سال آینده نه‌تنها پیشرفتی نخواهیم داشت بلکه چون معطل غربی‌ها می‌مانیم و از نیروهای داخلی نیز استفاده نمی‌کنیم عملاً با یک عقب‌گرد بسیار خطرناک و آسیب‌زا مواجه خواهیم بود.

حیدری در خصوص دلیل اینکه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بیشتری برخوردار است عنوان کرد: از ابتدا که فرایند این رویداد سیاسی آغاز شد، تقابل دو جریان سیاسی مهم در کشور بود و الان این رقابت در اوج خود قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: علت اینکه انتخابات در مرحله دوم اهمیت بیشتری پیدا کرده است، عدم حضور تعداد بالای کاندیداها و طیف‌های مختلف بود، اما در این مرحله به اوج یک رقابت رسیدیم که بسیار در سرنوشت کشور تعیین کننده است.

نماینده سابق شهرستان‌های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس اضافه کرد: امید است هر کدام از جریان‌های حاضر در انتخابات که پیروز رقابت باشند به ظرفیت‌های داخل کشور توجه داشته باشند.

حیدری بیان کرد: اگر با بصیرت، با نگاه به ظرفیت‌های درون کشور در انتخابات شرکت کنیم نهایتاً نتیجه این دوره از انتخابات در مرحله دوم به نفع مردم خواهد بود و در این میان که تقابل دو گرایش سیاسی است مردم تعیین کننده هستند که خیر و صلاح خود را در کدام گرایش و جریان می‌بینند.

وی تاکید کرد: نکته سوم اینکه در هر صورت هر چقدر حضور و مشارکت مردم بیشتر و حمایت از یک جریان قوت بیشتری بگیرد طبیعتاً انگیزه خدمت‌گذاری در فرد منتخب تقویت می‌شود بنابراین مشارکت کم موتور رو به پیشرفت و جهش مسئولان را کند می‌کند چون احساس می‌کنند مردم مطالبه‌گر نیستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ