جلیلی مخالف مذاکره نیست

اقتصاد ایران: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جلیلی مخالف مذاکره نیست، بلکه منافع مردم و کشور برای او اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منوچهر متکی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست گروهی از معلمان آموزش و پرورش سراسر کشور در محل ستاد مردمی سعید جلیلی حاضر شد. این نشست با حضور سردار نوعی اقدم و معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار و در آن به بحث و بررسی در خصوص جایگاه و نقش و چالش‌های آموزش و پرورش پرداختند.

متکی ضمن یادآوری دوران خدمت خویش در آموزش و پرورش از سال ۱۳۵۳ تا ۱۳۵۹ به اهمیت نگاه راهبردی به آموزش و پرورش کارآمد و جایگاه آن در قانون اساسی کشور و اصلاح رویه‌های آموزش رایگان پرداخت و گفت: دولت جلیلی را ادامه دهنده سیاست‌های خوب دولت شهید رئیسی و البته با قوت بیشتر می‌دانم.

وی به تشریح سیاست خارجی دولت یازدهم و دوازدهم اشاره کرد و گفت: نان و آب و غذا مردم را به برجام گره زدند و خیال می‌کردند موفق هستند اما اینگونه نبود. واقعیت را به مردم بگویید؛ در دولت خاتمی صنعت هسته‌ای را تعطیل کردند و در اواخر همان دولت فهمیدند و خودشان پلمب‌ها را باز کردند.

وزیر اسبق امور خارجه ادامه داد: ما باید سیاست‌های مقام معظم رهبری که برگرفته از دیدگاه امام در سیاست خارجه است را دنبال کنیم. در دولت روحانی اعتقاد آن‌ها به کدخدا بود که دیدند آنها به وعده‌های خود وفادار نیستند و مشکلات زیادی را برای مردم عزیز ما ایجاد کردند. جلیلی مخالف مذاکره نیست، بلکه منافع مردم و کشور برای وی اهمیت دارد. انتخاب مهمی را در پیش داریم. به صراحت از جلیلی، نماینده جریان انقلاب حمایت خواهم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ