مشارکت بالا فردای ایران اسلامی را تضمین می‌کند

اقتصاد ایران: همدان- والیبالیست ملی‌پوش همدان گفت: مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری فردای ایران اسلامی را تضمین می‌کند و نه باید به سادگی از کنار این اصل مهم عبور کنیم.

زهرا نجاتی‌عارف در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بدون شک مشارکت بالا یک پیام مهم به دنیا مخابره می‌کند و دشمنان نظام را مأیوس خواهد کرد.

وی افزود: رهبری فرمودند هر رأی به هر کدام از کاندیدا رأی به نظام جمهوری اسلامی ایران است و باعث تضمین دوام، قوام و آینده کشور خواهد بود.

بانوی ملی‌پوش و اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین با دعوت از دختران و بانوان به حضور در پای صندوق‌های رأی گفت: نیمی از جمعیت کشور ما را دختران و بانوان تشکیل می‌دهند و نقش آنها در اعتلای جامعه انکارناپذیر بوده و باید برای تعیین سرنوشت خود پرشور حاضر شوند.

نجاتی‌عارف خاطرنشان کرد: حضور پرشور جامعه دختران یک پیام برای رئیس جمهور آینده دارد که در فردا حکمرانی ایران اسلامی به هیچ وجه نه باید نقش بانوان را دست کم گرفت.

وی با اشاره به جامعه ورزش استان همدان بیان کرد: بانوان در عرصه ورزش قهرمانی جلوتر از آقایان نباشند عقب‌تر هم نیستند و در عرصه‌های آسیایی و بین‌المللی مدال‌های زیادی را برای کشورمان کسب کرده‌اند در همدان نیز ما بانوان شاخص ورزشکار زیادی داریم.

بانوی آسیایی همدان عنوان کرد: در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ مریم کرمی در قایقرانی نشان‌های نقره و برنز، مریم امیدی پارسا در قایقرانی ۲ مدال نقره و مه‌لقا جام بزرگ در تیراندازی نشان برنز همچنین آرزو حکیمی و دیگر بانوان ورزشکار همدانی این نشان می‌دهد دولت باید با جدیت در ورزش بانوان سرمایه‌گذاری کند.

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به همراه تیم والیبال نشسته کشورمان با اشاره به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: جامعه ورزش استان همدان همواره برای نظام و انقلاب سنگ تمام گذاشته‌اند و همواره در صف اول حمایت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: به طور قطع جمعه ۱۵ تیر ماه نیز شاهد حضور پر شور جامعه انقلابی ورزش استان همدان خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ